Hallo allemaal,
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Sinds enkele dagen start mijn computer niet meer op. Op het moment dat normaal gesproken mijn bureaublad in beeld zou moeten komen, begint de computer opnieuw met opstarten. Dit proces blijft zo eindeloos doorgaan.
Als ik echter de USB kabel van mijn internetmodem uit mijn computer haal, start hij netjes op. Hij geeft dan de foutmelding: "Het systeem is hersteld van een ernstige fout."
Het lograpport van deze foutmelding geeft het volgende:
BCCode : 1000007f BCP1 : 00000008 BCP2 : 80042000 BCP3 : 00000000
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1
Als ik vervolgens de USB kabel van internet/modem weer in mijn computer doe, knalt hij er weer uit en begint hij opnieuw met oneindig opstarten. Dit is extra vreemd doordat ik het vinkje weg heb gehaald bij "Computer opnieuw opstarten bij ernstige fout".
Als ik mijn AVG virus scanner mijn schijven laat scannen, vind hij geen virussen.
Wel geeft hij aan dat het volgende bestand gewijzigd is:
C:\Windows\system32\shell32.dll
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
En belangrijker, wie weet wat ik moet doen om mijn computer+internet weer aan de praat moet krijgen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Robin
Ik hoop dat jullie me kunnen helpen.
Sinds enkele dagen start mijn computer niet meer op. Op het moment dat normaal gesproken mijn bureaublad in beeld zou moeten komen, begint de computer opnieuw met opstarten. Dit proces blijft zo eindeloos doorgaan.
Als ik echter de USB kabel van mijn internetmodem uit mijn computer haal, start hij netjes op. Hij geeft dan de foutmelding: "Het systeem is hersteld van een ernstige fout."
Het lograpport van deze foutmelding geeft het volgende:
BCCode : 1000007f BCP1 : 00000008 BCP2 : 80042000 BCP3 : 00000000
BCP4 : 00000000 OSVer : 5_1_2600 SP : 2_0 Product : 256_1
Als ik vervolgens de USB kabel van internet/modem weer in mijn computer doe, knalt hij er weer uit en begint hij opnieuw met oneindig opstarten. Dit is extra vreemd doordat ik het vinkje weg heb gehaald bij "Computer opnieuw opstarten bij ernstige fout".
Als ik mijn AVG virus scanner mijn schijven laat scannen, vind hij geen virussen.
Wel geeft hij aan dat het volgende bestand gewijzigd is:
C:\Windows\system32\shell32.dll
Heeft iemand enig idee wat er aan de hand is?
En belangrijker, wie weet wat ik moet doen om mijn computer+internet weer aan de praat moet krijgen?
Alvast bedankt voor jullie hulp.
Met vriendelijke groet,
Robin