Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Lindaaatjuh

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 nov 2012
Mijn computer valt soms uit d.m.v. physical memory dump (blauw scherm). Mijn computer start daarna gewoon normaal op. Vandaag viel de computer ook weer uit, maar nu kan hij niet meer normaal opstarten. Als ik de computer aanzet krijg ik de keus tussen opstartherstel starten (aanbevolen) of windows normaal starten. Welke optie ik ook kies, ik krijg een zwart beeld met onderaan een balkje te zien. Bij dit balkje staat 'bestanden laden'. Het balkje gaat soms heel snel en keert dan weer terug naar het scherm met de twee keuze mogelijkheden of het balkje blijft ergens vasthangen en er gebeurt dan niets meer. Wat kan ik doen om te zorgen dat de computer weer gewoon opstart?

computer scart niet mee op : geheugen modules reinigen

Helaas, ik had er een gedetailleerde bericht met oplossing als reactie (en een extra aanpassing) aan toegevoegd. deze is nu verwijderd door de moderator... Helaas....:shocked:

int kort nogmaals : Maak je geheugen modules schoon met alcohol door geheugen module er eerst uit te halen;
2e optie voor je huidige probleem: hang je harde schijf in een andere goed functionerende pc om het daarin te laten herstellen. Lukt dit niet, doe een schone herstel op een nieuwe harde schijf.

Laatst bewerkt:
@Andriesbos: Het is niet toegestaan commerciële links te plaatsen in je berichten. Tevens mag deze niet in je profiel (of handtekening staan) Zie onze huisregels: klik
Wil je deze verwijderen uit je profiel? Of moeten wij dat doen?
Ook bij hobby's mag deze niet vermeld worden. Gaarne aanpassen.

Je kunt contact opnemen met onze penningmeester,die kan je vertellen wat de kosten zijn.
penningmeester@helpmij.nl

Laatst bewerkt:
Helaas, ik had er een gedetailleerde bericht met oplossing als reactie (en een extra aanpassing) aan toegevoegd. deze is nu verwijderd door de moderator... Helaas....:shocked:

Dit is niet met opzet door mij gebeurt. Ik had alleen de link verwijderd. Ik heb de berichtenhistorie nog eens bekeken en wij beiden zijn aan het aanpassen geweest om 00.29uur. Daar is het dus fout gegaan en berust dus op puur toeval.:P

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan