Computer start niet meer op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Bruce The Boss

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
14 aug 2002
Hallo,

Ik zit met het probleem dat mijn computer niet meer opstart en dat is mijn eigen schuld waarschijnlijk en dat komt door het onderstaande;

Ik heb een legale versie van windows7 maar kreeg een melding dat ik een illegale versie heb !!??!!

Ik heb dit proberen op te lossen door een progje te zoeken die het weer legaal maakt maar daarna start de computer niet meer op en ik krijg het niet hersteld. De computer start op en ik kan wel in de bios komen maar ik kom bij het "normaal" opstarten niet verder dan een zwart scherm en ook het opstarten in de veilige modus wil niet lukken dus ik weet niet meer wat te doen.

ja ... het is mijn eigen schuld maar wie kan me helpen?

Waar heb je precies het programma vandaan gehaald?

Ik ben helaas niet langer beschikbaar vannacht, maar ik kan wel al enkele redelijke aannames maken:

U bent waarschijnlijk het slachtoffer van scareware.

Het programma dat u gebruikte was waarschijnlijk kwaadaardig en heeft ten minste (delen van) uw besturingsprogramma - al dan niet de gehele inhoud van uw harde schijf - gewist of beschadigd.

Als er belangrijke bestanden op uw computer stonden waar u geen backup van heeft: doe het niet zelf maar schakel de hulp van een professional in om de data terug te halen. Als u zelf poogt bestanden te herstellen kunnen ze permanent verloren gaan. Dit is geheel op EIGEN RISICO.

Laatst bewerkt door een moderator:
Systeemherstel

Kun je hem niet terug zetten met systeemherstel

@Bruce The Boss
Als je een legale versie van Windows hebt waarom neem je dan niet contact met MS op?

Zullen ze dat ook nog doen nadat ik er met een "windows loader" overheen ben gegaan?

Ik heb de computer nu opgestart met een W7 dvd en dan krijg ik een scherm waarin ik kan kiezen voor "uw computer herstellen'. Dan krijg ik twee keuzes;

1. Hulpprogramma voor herstel gebruiken enz enz: Hij vindt dan op de C-schijf Windows 7 maar als ik dan kies voor "stuurprogramm's laden" dan moet ik de stuurprogramm's laden van de DVD .... maar waar vind ik die??

Ik zit wel op de DVD maar weet niet waar die te zoeken.

Op de HDD staat overigens ook een gedeelte genaamd "boot" met een aantal directory's en bestanden en ik denk dat dit ook bedoel is om te herstellen.

Kunnen jullie me helpen?

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan