Voor het eerst van mijn leven start één van mijn twee computers niet meer op! Natuurlijk heb ik onder de kap gekeken en zie daar een vriendelijk knipogend groen lichtje. Dat geknipper zie ik ook als ik de startknop indruk. Ik krijg geen geluid bij het opstarten. Mijn vermoeden is dat de grafische kaart is overleden, maar omdat ik een totale leek ben op het gebied van electronica hoeft dat het niet te zijn. Er zit geen slot op het moederbord waar eventueel een grafische kaart ingedrukt kan worden, De aansluiting voor de monitor zit aan de achterkant aan het moederbord vast. Als dat het probleem is, dan is het over en uit en dus amen.
Ben wel aan dit netwerk computerje gehecht, dus hopelijk komt er een vreugdevol antwoord op mijn vraag "wat kan dit zijn?".
Het is een HP Compaq B330-SFF base model netwerk computer, 3 GB intern, 120 GB HDD en heeft geen DVD/CD drive.
Het OS is Windows 7 SP1.
Alvast bedankt!
Ben wel aan dit netwerk computerje gehecht, dus hopelijk komt er een vreugdevol antwoord op mijn vraag "wat kan dit zijn?".
Het is een HP Compaq B330-SFF base model netwerk computer, 3 GB intern, 120 GB HDD en heeft geen DVD/CD drive.
Het OS is Windows 7 SP1.
Alvast bedankt!