Computer start niet meer op!!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Midia

Gebruiker
Lid geworden
3 apr 2013
Berichten
39
Hallo,

Ik heb een HP Pavilion dv7 gekregen van mijn zus, omdat die niet meer werkt.
Ze zei als ik hem kon maken, dan is de laptop voor mij, dus daarom wil ik hem heel graag herstellen.

Het probleem; de laptop start op, maar hij blijft constant opnieuw opstarten en ik krijg foutmeldingen.
Als ik Windows normaal starten druk, dan start hij en voordat hij op het inlogscherm wilt komen, krijg ik een blauw scherm van 0,5 seconden en dan start die gewoon weer opnieuw op en zo heel de tijd verder.

Ook Windows herstellen of in veilige modus lukt niet, want hij start telkens opnieuw op of ik krijg een foutmelding.
Oh ja, de vriend van mijn zus heeft de laptop laten vallen en daarna kwam dit probleem voor.

Dus weet iemand een oplossing?
Alvast bedankt!
 
Hoi,

Misschien in veilige modus opstarten wat dan en heb je het geheugen en de hd al even opnieuw aangedrukt aangezien hij is gevallen zou deze los kunnen zitten zomaar een idee hoor
 
Grote kans dat de HD kapot is.
Is te testen door de laptop te starten met een opstart cd bijv. de Hirens bootcd (hier te downloaden: http://www.hirensbootcd.org/download/ )
Als de laptop daar gewoon mee opstart en alles het doet, dan is het eenkwestie van een andere erin en windows opnieuw installeren.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan