Computer start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Sebastiaan_V

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2006
Beste helpleden,

Sinds een tijdje wou mijn computer niet meer opstarten met een druk op de knop. In het begin moest het een paar keer, en later steeds vaker. Nu wilt hij helemaal niet meer opstarten. Ik heb alle kabels van binnen nagecheckt, ze zitten allemaal goed. Maar wat mij opviel is dat het led lampje op het moederboord knippert met ong. 2x per seconde. Normaal hoort ie gewoon te branden, maar knippert dus. Ik heb zo het gevoel dat het aan de voeding ligt aangezien die nogal goedkoop was.

Specs:
Voeding: antec basiq 500w
Intel core 2 duo E6400
Asus P5B-E
Samsung spinpoint 250GB
Nvidia GTS8800
Kingston 2GB RAM

Graag hulp gevraagt dus! Thnx

Laatst bewerkt:
Uit de handleiding: "and blinks when the system is in sleep modus"

Haal de stekker eens uit de voeding en wacht even, stekker er weer in en opstarten, even geduld hebben, 'wakker worden' duurt even, ook bij computers.

Klopt maar dit is niet het geval, aangezien ik dit allemaal allang heb geprobeert. Wat ik trouwens ookal heb geprobeert is CMOS clearen door middel van het batterijtje voor een paar min eruit te halen.

Laatst bewerkt:
Heb je geen kennis waar je ff een voeding van kunt lenen of uitbouwen voor 'n half uurtje?Dan weet je 't namelijk zeker,anders ff bij de pc-boer langsgaan met de voeding en ff laten controleren!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan