Computer start niet meer

Status
Niet open voor verdere reacties.

Jojobasket

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
22 feb 2013
Hallo allemaal,

Ik zat net op m'n computer en ik kreeg ineens een blauw scherm waarop stond dat windows om veiligheidsredenen afgesloten moest worden, daarna startte ik hem opnieuw op maar er gebeurt nu helemaal niets meer. Ik krijg alleen maar een zwart scherm en ik kan dus niks meer op m'n computer doen,
Weet iemand hoe ik dit kan oplossen?

Gr. Jojobasket

hoi,
heb je voor je pc crashed updates uitgevoerd of iets anders geinstalleerd ?

Ja ik heb iets gedownload, maar voor de rest niks. Ik denk dat het virus in die download zit.

oke, wat jemoet doen is start je pc weer op en tap verschillende keren tijdens het opstarten op F8 zodat je in veilige modus komt, en kies veilige modus met internetverbinding en probeer Malwarebytes Antimalware te downloaden en te installeren en kies de gratis versie (niet pro) en update het en scan je pc ermee en verwijder alles wat MBAM vindt .....

wat was het dat je eigenlijk gedownload had?

Laatst bewerkt door een moderator:
Klinkt als een Heur.Bodegen, of een ongelukje, als je PC wel nog in veilige modus opstart dan heb je geluk, als dat wel zo is, even defragmenteren, chkdsk uitvoeren en scannen op virussen met Malwarebytes Anti-Malware.
Als hij niet meer opstart dan heb je mogelijk een Heur.Bodegen getroffen, een trojaans paard wie je harde schijf forceert om belangerijke dlls te verwijderen en enige programma's die deze gebruiken af te sluiten, als dit zo is moet je helaas of Recovery gebruiken als je PC dit ondersteunt, of Windows opnieuw installeren.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan