Computer start niet op, alleen knipperende cursor op zwart beeld

Status
Niet open voor verdere reacties.

Antonisse1

Gebruiker
Lid geworden
31 mei 2008
Goedemorgen,

ik heb een laptop met Windows Vista en heb daar een kopie van Windows 7 op gezet. Per abuis heb ik op updaten gedrukt. Gevolg is dat mijn computer nu alleen nog een knipperende cursor geeft op een zwart beeld. Ik heb er nog data op staan, bijv. foto's die ik graag terug wil. Ik heb herstel ook geprobeerd en terug naar een bepaald punt, maar niets.

Het zal een beveiliging zijn van Windows 7 (vanwege de kopie), echter kan iemand mij helpen weer bij mijn data te komen of tenminste op te kunnen starten via Vista?

Hartelijk dank alvast!

Groet,
David Antonisse

Geen idee. wat ik wel wwet is dat als je een externe hdd of usb stick aansluit en dan windows 7 (vista denk ik ook) in herstelmodus start, wordt je gevraagd een herstelbestand te selecteren, maar dat geeft je ook de mogelijkheid allerlei andere files te verplaatsen, copieeren etc. Dan zou je belangrijke bestanden nog kunnen redden en dan windows gewoon opnieuw kunnen installeren.
misschien kan iemand dit even wat duidelijker uitleggen maar ik denk dat je hiermee wel verder komt.

luck

Hoi,
Kijk eens even in de Bios of je bootvolgorde nog wel goed staat? je weet maar nooit,
anders probeer via de veilige modus op te starten en kijk of daar nog wat te te halen is.
Groet,
@xa

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan