Computer start niet op geen beeld.

Status
Niet open voor verdere reacties.

PCBadBoy

Gebruiker
Lid geworden
26 feb 2008
Hallo sinds een paar weken als ik computer en dan eventjes er 10 minuten niet op zit dan staat hij helemaal vast geen muis geen toetsenbord dus dan zet ik hem uit.

Ik heb toen systeemherstel gedaan en daarna geen problemen meer gehad.
Maar nu net sinds vanmiddag wou ik de computer opstarten maar gaf hij signaal dat hij geen beeld had als er beeld is word het lichtje groen en zie je beeld maar nu was het lampje oranje en dus ook geen beeld.
De computer start helemaal niet op maar alle lampjes branden wel gewoon.

Moet ik de computer aan de achterkant losschroeven en dan kijken of er stof zit of de moederbord iets van doorgebrand is?
Of moet ik naar een monteur gaan?

Wat is jullie keuze,
en wie kan mij hier mee helpen.

Alvast bedankt.

Je zou hem los kunnen schroeven en kijken of er stof tussen zit, maar kijk dan ook even of je werkgeheugen er goed in zit.

Je zou hem los kunnen schroeven en kijken of er stof tussen zit, maar kijk dan ook even of je werkgeheugen er goed in zit.

Ja maar wie verteld mij hoe dat in elkaar zit, heb nog nooit een computer open gemaakt, is dat aan de achterkant?
En wat is het werkgeheugen staat vast wel een sticker op?

Werkgeheugen ziet er zo uit:
l_03120035.jpg
.

Je moet de zijkant losmaken, meestal zitten er schroeven aan de achterkant.

Alleen de schroeven aan de zijkant van de achterkant losmaken! Anders valt de voeding eruit

Werkgeheugen ziet er zo uit:
l_03120035.jpg
.

Je moet de zijkant losmaken, meestal zitten er schroeven aan de achterkant.

Alleen de schroeven aan de zijkant van de achterkant losmaken! Anders valt de voeding eruit

Maarja ik kijk morgen wel hoe het zit we zijn er in iedergeval niet blij mee.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan