Computer start niet op met toetsenbord erin

Status
Niet open voor verdere reacties.

paulus9

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
15 apr 2009
Berichten
2
De titel zegt het al..
Ik ben net verhuist en nu ik vanmiddag mijn computer weer voor het eerst in het nieuwe huis aanzet met alle stekkers erin (muis,toetsenbord,printer enz..) gaat hij wel aan en krijg je ook het "piepje'', de monitor gaat ook van z'n standby-stand af maar hij blijft zwart beeld geven en de computer doet niks:(

Echter wanneer ik het toetsenbord(usb) eruit haal geeft hij wel gewoon beeld en geeft hij gewoon een toetsenbord error.

Heb 3 verschillende toetsenborden geprobeerd (2usb en 1ps/2) maar heb met alle 3 het zelfde probleem:shocked:, dus zal niet aan het toetsenbord liggen..

Heb de computer erg hard nodig,
Dus als mensen een idee hebben graag...

B.V.D.
 
bij een ps/2 connectie kan ik me nog voorstellen dat er een pin verkeerd staat...maar als een usb aansluiting ook niet werkt....?
heb je al bij apparaatbeheer gekeken of de oplosser daar iets zinvols zegt?
je hebt de zaak verplaatst dus er kan een driver verloren zijn gegaan.

laat het ons weten.
 
Laatst bewerkt:
bij een ps/2 connectie kan ik me nog voorstellen dat er een pin verkeerd staat...maar als een usb aansluiting ook niet werkt....?
heb je al bij apparaatbeheer gekeken of de oplosser daar iets zinvols zegt?
je hebt de zaak verplaatst dus er kan een driver verloren zijn gegaan.

laat het ons weten.

he bedankt voor je reactie,
ik kan niet bij apparaatbeheer komen want kom niet in windows:(

je hebt de zaak verplaatst dus er kan een driver verloren zijn gegaan :wat bedoel je hier precies mee, ben geen icter;)

zat zelf te denken dat het ook een mogelijkheid is dat het komt omdat ik de computer nu niet op randaarde heb aangesloten. er zit geen randaarde in mn nieuwe huis dus kan het ook niet proberen. maar is dit een mogelijkheid?
 
randaarde wel of niet lijkt me geen issue hier, afgezien dan van het feit dat een huis zonder randaarde toch wel raar lijkt - pas op met stroomlekken en zo.
niets is simpeler dan een toetsenbord en/of muis aan een systeemkast hangen - zou je zeggen - maar als jij dit probleem houdt zal er toch een technisch probleem zijn in je kast..
en dan wordt het lastig
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan