Computer start niet op na installatie PNY GeForce GT640 Videokaart

Status
Niet open voor verdere reacties.

Carnigall67

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
13 mrt 2014
Hallo allemaal,

Wij wilde een andere videokaart en hebben de AMD Randeon kaart vervangen voor een
PNY GeForce GT640 / 2 GB / DDR3 memory.
Wij hebben alvorens installeren de drivers van de AMD kaart verwijderd, natuurlijk de
computer afgesloten.
Na het omwisselen van de videokaart is alles weer netjes aangesloten....maar na het indrukken
van de power knop blijft de computer in zijn opstartscherm staan en is er geen mogelijkheid
om naar de bios of Windows 8 te gaan.

Kunt u ons helpen?

Mvg. Klaas

Hallo,

bedankt voor je bericht..maar wij kunnen ook niet in de Bios komen na opstarten!!!

mvg. Klaas

Welkom bij de Helpmij!

'Blijft in opstartscherm staan': welk scherm en welk moment bedoel je daar precies mee?

hij laat het opstart scherm van hp zien en dan krijg je gewoon Dos. tekst (geen prompt) met de geforce met de gegevens van de kaarverder kan ik niets dan weer opnieuw opstarten en dan begin je weer van voor af aan

Welkom bij de Helpmij!

'Blijft in opstartscherm staan': welk scherm en welk moment bedoel je daar precies mee?

Ja dat lijkt me logisch, en ik heb al van alles geprobeerd dus dit antwoord zal dus niet echt helpen ???
Je geeft niet aan wat je allemaal geprobeerd hebt dus zo logisch is het niet. :o

Bios kan je gewoon resetten zonder dat je de bios kan benaderen: zoek de jumper ervoor op het moederbord of haal de batterij eruit.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan