Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Gil5150

Gebruiker
Lid geworden
9 jul 2005
Beste computer vriend,

Ik schakelde net mijn computer aan, zoals gewoonlijks , alleen dit keer bleef mijn computer heel lang steken op het intro logotje van windows ( met zo een balkje onderaan die aan het laden is) , meestal deed mijn computer er enkele seconden over. nu ruim 2 minuten.
Na de 2 minuten schakelt deze zich automatisch uit. Ik blijf proberen , weer hetzelfde. Na ruim een aantal minuten ( net voordat deze op de desktop scherm komt) schakelt deze uit.
Ik gebruik momenteel een andere computer van een kennis omzo even wat informatie aan te kunnen winnen.
Wie o wie kan mij helpen ????

Ik neem aan dat het hier om om een pc gaat en niet een pocket-pc?
Daarom heb ik de vraag even verplaatst naar de juiste sectie.

Een directie oorzaak zou ik zo niet weten.
Wat je kunt zou kunnen doen is even in de kast kijken of deze ook vol stof zit.
Maak deze evetueel vanbinnen voorzichtig schoon en controleer de fan's of deze nog goed draaien.

Bedankt voor het antwoord

Sorry , ik denk dat ik het inderdaad op een andere forum heb geplaatst.
In ieder geval gaat het hier om een gewone PC

Ik heb met een stofzuiger een beetje stof proberen weg te zuigen , maar helaas tot mijn zeer grote spijt is er nog geen verandering.
Toen ik mijn computer voor de eerste keer aanschakelde kreeg ik een bericht : Windows Configuration error !
Toen sloeg hij af.
Vervolgens ging hij continu door met laden en iedere keer na mijn windows logo slaat hij af.
Ik kan wel bijv. in mijn boot menu ( F2) en die andere ( F11) komen dus ik weet niet hoe ernstig dit is, hopelijk kan ik nog wat van mijn harddisk overhouden want ik heb namenlijk geen backup !! ( erg stom !!!!!!! )

Ik weet echt niet hoe ik dit kan oplossen ..... please help mij :(

Een bootflop gebruiken of windows opnieuw installeren en ernaast zodat je gewoon je data kan backuppen.

Het blijft gissen naar de oorzaak.
Ik heb nog een paar suggesties.
Controleer de integriteit van je harddisk.
Meer daarover staat hier.
Check voor de zekerheid je geheugen.
Dat kun je doen met dit programma.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan