computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

beunhaas88

Gebruiker
Lid geworden
27 sep 2006
ik zit met een probleem ik heb een computer overgeplaatst naar een andere kast en sinds dien krijg ik de fout

no array is definded en dan kom ik op een scherm
reboot and select proper boot device or instert boot media in selected boot device

wat moet ik nu doen

weet iemand hier een andwoord op

mvg eric

loop je kabel aansluitingen ff na of ze niet los geschoten zijn vanwege de verhuizing

Als het nog over IDE-schijven gaat, kun je ook even nagaan of je de master/slave aansluitingen correct hebt staan.

ik heb ook al in het bios gekeken maar het enige boot sector die die kan vinden is me floppy ik heb ook alle kabels goed nagekeken

volgens mij is het een probleem met me bios?
weet iemand hier wat vanaf

Heb je er een RAID configuratie inhangen? en de schijven omgedraaid?

Heb je die niet, en is de bios gereset? waardoor er de RAIDchip is aangezet, en deze als eerste nu staat om van op te starten.

Heb je er een RAID configuratie inhangen? en de schijven omgedraaid?

Heb je die niet, en is de bios gereset? waardoor er de RAIDchip is aangezet, en deze als eerste nu staat om van op te starten.

ik begrijp dit niet helemaal kan je mischien een iets duidelijke verlkaring willen geven

>no array is definded<

Dat gaat over een RAID opstelling.

Geef eens alle specs van je computer.
Die je ook in kunt vullen, bij je "systeem"

Enne, had je bios nu wel of niet gereset?

amd athlon 64 bit 3000+
1024 geuheugen pc 3200
ati radeon ?
160 gb schijf

ik heb me bios gereset batterytje eruit gehaald en er op nieuw ingezet

Nou, iets meer informatie kan het oplossen van het probleem verspoedigen, zoals merk en type nr. van het moederbord, en bij een merk computer daar het merk, de naam, en type nr. van.

ik heb hem zelf inelkaar gezet dus is geen merk comp ik zou heeeel haard op zoek moeten gaan naar de sr n

vanmiddag komt ook een vriend kijken miss dat hij het weet

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan