Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

DDRlink

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 nov 2008
Ik heb een probleem met mijn video kaart. 3 dagen terug was is GTR-evolution aan het spelen en toen liep hij ineens vast toen er veel op het scherm gebeurde. Er kwamen allemaal soort uitgrekte driehoeken (leek een beetje op een ingeschagen LCD scherm.) en daarna viel hij uit. Ik starte me pc weer op en toen deed hij het weer, ik ging HL1: source spelen en toen crashte hij eneens weer met hetzelfde probleem. Daarna had ik het probleem zelfs op het bureaublad bij het opsterten. Nu start mijn computer niet eens meer op, hij valt al uit voordat ik in windows zit. Alleen de veilige modus doet het nog goed. Daarbij stond dat ik een blue screen heb gehad omdat mijn stuurprogramma van mijn videokaart niet goed was. Heb nieuwe geinstaleerd en toen was het nog hetzelfde. Hoe los ik dit op? Is mijn videokaart kapot?

Nvidea Gforce 7650 GS, Duo 2 core 1.86 Ghz, 2 GB DDR2 ram zijn mij PC specificaties.

Mogelijk is je videokaart kapot. Misschien heb je de mogelijkheid een andere videokaart te installeren en uit te proberen.

En het is de moeite waard om nieuwe drivers te installeren en te kijken of dat het probleem verhelpt.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan