Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

portos

Gebruiker
Lid geworden
2 jan 2011
Ik heb een nieuwe pc in elkaar gezet maar het enige wat hij doet is da de ledjes op het moederbord branden. Je hoort de hd niet draaien en de fans draaien ook niet.
Heb de cmos al eens gereset.
De connectors zijn allemaal goed aangesloten.
Het moederbord piept niet als ik de pc aan zet
De onderdelen wat erin zitten.

Asrock X58 Extreme 6 moederbord
corsair 750ax voeding
intel 980x
corsair h50 koeling
Kingston HyperX T1 KHX2000C9AD3T1K3/6GX
videokaart GeForce GTX 480
WD 500gb caviar blue

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij,

Afstand busjes geplaatst de aan/uit schakelaar goed aangesloten op het moederbord?

De afstandbusjes zijn allemaal geplaatst.
En de aan/uit schakelaar is ook goed aangesloten, ik heb hem ook al eens proberen om te draaien maar dat hielp niet.

Hoi,

Wat ik bij zulke situaties doe haal alles uit de kast lig het moederbord op een houten plaat en bouw hem op met minst mogelijk aangesloten dus eerst moederbord en 1 reepje geheugen piept hij dan bv de videokaart erin zetten en zo voort. Vaak zit er toch iet niet goed of niet aangesloten komt zo vaak boven water.
Gebeurt mij ook wel hoor dat ik ergens wat vergeet ofeen foutje maakt maar zo komt het vaak goed.

Hallo,

Ik heb ook al eens gepobeerd om zonder geheugen en zonder videokaart op te starten maar het maakt allemaal niks uit er komt helemaal geen piep.
Het rare vind ik dat ook de fans in de kast helemaal niet draaien.

Hoi,

Heb je al eens de aansluiting van de aan/uit knop op het moederbord met een klein schroevendraaiertje overbrugd?

Gewoon een schroevendraaiertje aan de 2 pins houden ??

Misschien even hier in echt in het echt proberen kijk naar mijn systeem kunnen we in ieder geval iets testen.

Ok

ik kan schijnbaar geen berichten terug versturen maar reken op een uurtje ongeveer.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan