Computer start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

DonPaletti

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
28 nov 2011
Berichten
1
Hallo,

ik heb een "Acer Aspire m3640" die het niet meer doet.
Als ik op de opstart knop druk gaan de ventilatoren aan, knippert het lampje van de dvd-speler en verder gebeurd er vrij weinig.
De monitor blijft zwart en het toetsenbord krijgt geen stroom, de muis de ene keer wel en de andere keer niet. De monitor heb ik getest en daar ligt het iig niet aan.
Het lijkt mij op een hardware probleem maar heb er verder totaal geen verstand van.
Uit de luidspreker hoor ik ook geen piepjes o.i.d.

Ik heb overigens niks veranderd aan mijn computer dus alle standaard dingen zitten er nog in, hij is nu ongeveer 3,5 jaar oud.

Nu heb ik van een kennis gehoord dat bij een Acer het moederbord er vaak mee ophoudt, kan iemand hier beoordelen of dit inderdaad het probleem is?

Ik heb dit gek genoeg al een keer eerder gehad (precies dezelfde symptonen) maar toen heb ik de kast opengemaakt, er wat stof uitgehaald (was het enige wat ik kon bedenken) en als een wonder deed hij het na een paar keer proberen ineens weer.

Helaas is me dat geluk deze keer niet gegund.

Ik hoop dat iemand mij kan helpen met het aanwijzen van het probleem, als er meer informatie nodig is geef ik dat natuurlijk graag!

Alvast bedankt!
 
Ik denk het moederbord idd. Maar kan ook goed je voeding zijn die niet genoeg stroom meer levert dus misschien kan je eens met een andere voeding proberen als je er toevallig nog een hebt liggen.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan