computer start niet opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

arolvo

Gebruiker
Lid geworden
6 dec 2000
als ik mijn computer opnieuw opstart omdat een programma het vraagt of dat ik hem gewoon opnieuw start sluit hij windows goed af en dan start hij niet opniew.als ik de computer gewoon afsluit en uitzet en dan opnieuw start doet hij het wel maar dat is een beetje irritant.het ligt denk aan mijn hardware.want heb mijn computer al meerdere malen opnieuw geinstaleerd.weet iemand wat het probleem kan zijn want ik heb alle stekkertjes en alle onderdelen al nageken of er iets los zit maar dat is het niet heb er alleen een andere ventilator op moeten zetten.

denk niet dat het aan je hardware ligt .maar eerder aan je windows kijk ff bij windows update .er is een patch voor dit probleem .

die update heb ik er allang opstaan maar die computer is volgens mij gewoon niet goed

Als je zelf denkt dat je pc niet goed is en dat het aan de hardware ligt , kan je het beste alles loskoppelen.

start de pc op met alleen je hdd en evt de video-kaart .

groet speedtouch

herstart

Meestal liggen dit soort problemen toch echt bij software.

De hardware zou er in theorie niet voor kunnen zorgen dat je niet mag opstarten, je zou het kunnen testen, als je pc net hebt opgestart dan eens op de reset knop te drukken, als hij dan wel herstart denk ik dat je het eens moet zoeken bij de desbetreffende software die geinstaleerd is, mag je dan niet hersstarten staat er mischien wel een optie in de bios niet goed.

Zoiets simpels zou het wel moeten zijn, wat voor windows versie draai je??

groetjes jjw

ik draai onder windows xp.als ik gewoon reset in druk stopt hij er ook mee maar als ik gewoon afsluit en de comp uit doe dan doet hij het wel

zoeken

Ik zoek me rot voor je hoor, als ik wat zinnigs weet dan hoor je uiteraard het heel snel.

groetjes jjw

bedankt voor de moeite vast als de comp gewoon aanstaat dan werkt hij gewoon goed.
heb paar keer problemen met mijn abit sh-6 moederbord gehad en met de koeler waar een processor aanvast.maar die werken nu beiden goed

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan