Computer start ongevraagd opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Razende

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
17 mrt 2008
Mijn computer valt regelmatig plotseling uit en start dan opnieuw op. Het lijkt alsof de stroom er even afgehaald wordt wat dan wellicht met de voeding te maken heeft. Ik heb de PC echter lang gebruikt zonder dit probleem, totdat ik de boel een keer formatteerde en opnieuw installeerde. Wat kan dit zijn en wat moet ik doen?

Hoi !

Rechtsklikken op Deze Computer / eigenschappen /geavanceerd / opstart/en herstelinstellingen.

Haal hier het vinkje weg bij De computer automatisch opnieuw opstarten.

Als er nu wat gebeurd in je PC wat niet klopt krijg je een BSOD en een foutmelding.

Post die even hier en dan kunnen we misschien van dienst zijn.

Greetz,

Harry.

Zou ook een warmte prolbeem kunnen zijn. Is de PC schoon van binnen?

Ron

Onzin, dan slaat-ie af en moet eerst afkoelen

Laatst bewerkt:
Hoi !

Rechtsklikken op Deze Computer / eigenschappen /geavanceerd / opstart/en herstelinstellingen.

Haal hier het vinkje weg bij De computer automatisch opnieuw opstarten.

Als er nu wat gebeurd in je PC wat niet klopt krijg je een BSOD en een foutmelding.

Post die even hier en dan kunnen we misschien van dienst zijn.

Greetz,

Harry.

Gedaan, maar hij heeft zichzelf zojuist twee keer opnieuw opgestard tijdens het laden van windows en ik krijg nergens een melding...

Hoi !

Tja, weer es wat anders.

Dan mogelijk toch een virusbesmetting of een voedings-probleem.

Als je in veilige modus op start, gebeurt dan hetzelfde ?

Greetz,

Harry.

hoi,ik heb hetzelfde probleem, ook nieuwe installatie , usb-modem aangesloten, internet werkt en dan valt hij uit, pc vanbinnen proper gemaakt,helpt niet, in veilige modus valt hij niet uit..........conflicten tss software, drivers??
kan ik met software in veilige modus fout opsporen, ik denk aan pcdokter of dergelijke?

Hoi !

@lucas11: virusvrij ?

Als je dat zeker weet is er dus een software-probleem.

Kijk je logboeken es na op de betreffende foutmelding en plaats die hier.

Greetz,

Harry.

heb pas format gedaan en opnieuw xp opgezet, had wel ervoor virus, zou kunnen dat die niet weg is dan? zal nog eens scanner op loslaten dan!

Harry, waar kan ik logboeken nakijken, want daar heb ik geen kaas van gegeten....

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan