Computer start ook bij mij telkens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

michellemybelle

Gebruiker
Lid geworden
28 mei 2004
Zoals jullie zien is dit weer een geval van pc die telkens opnieuw opstart, toch kon ik mijn probleem niet oplossen door in de andere topics te kijken.

Ik heb dit al verschillende malen gehad met mijn computer. Hij is echter voor verschillende dingen gerepareerd. De eerste keer dat mijn pc dit probleem vertoonde kwam het door spam en omdat de pc vol met stof zat. Ik heb gezorgd voor een anti virus scanner en iets om mijn pc van innen mee schoon te houden. Toch vertoonde zich hetzelfde probleem weer nar ongeveer vier maanden. De PC werd volgens hun oververhit door mijn videokaart (nVidea 5500) ze zeiden dat het kapot was, dus ik kocht een nieuwe videokaart. Na een week starte hij weer opnieuw op, dit keer deed hij dit niet om de 10 minuten, maar wel als ik veel bestanden open had of als ik een groot spel speelde zoals de sims 2. Ik dacht misschien ligt het wel weer aan de videokaart. Ik had de videokaart eruit gehaald en de computer opnieuw geinstalleerd. En nu dit opnieuw geinstalleerd is start hij weer telkens opnieuw op. Kan ik dit probleem zelf oplossen of moet ik hier weer mee naar de montuer?

krijg je geen fout melding of start ie gelijk weerop??kan een virus zijn namelijk ff online scannen dan

nee, hij start gelijk opnieuw op. Heb je misschien een link naar een goede online scanner?

Lijkt mij een voedingsprobleem.
Hoe oud is de computer?
Hoe zwaar is de voeding?

Een voeding moet een afgevlakte spanning leveren.
De condensatoren willen wel eens lekken,
dan krijg je geen vlakke spanning
Komt de spanning beneden een bepaalde waarde, dan
krijg je het uitvallen.

Indie je meerdere dingen open hebt staan of een groot spel speelt is er meer
vermogen nodig, en dat kan de voeding dan op dat moment net niet leveren.

Nieuwe voeding kost E 25,-- tot E 60,--

:cool:

Dit al eens geprobeerd?

Rechts klik 'Deze computer' - Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart en herstelinstellingen (knop 'instellingen') - 'De computer automatisch opnieuw opstarten' uitvinken.

Mss krijg je dan een blauw scherm wanneer de pc afsluit en sta je dichter bij de oplossing

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan