Computer start op, daarna: NIKS!

Status
Niet open voor verdere reacties.

computernerd

Terugkerende gebruiker
Lid geworden
28 jul 2001
Berichten
1.672
Ja jongens, kheb weer een probleem met mn computer en dat is dat wanneer ik de pc opstart ik het inlogscherm te zien krijg en stuff, de pc het daarna het niet meer doet. Kzie alleen de achtergrond nog en verder helemaal niks. In veilige modus krijg ik kernel32 errors. De pc heeft het daarvoor nog wel goed gedaan. Ik heb hem net uitgezet en weer aangezet en nu doet ie het dus niet meer. Ik heb het pas geformatteerd en win98 opnieuw geinstalleerd, dus please vertel me niet dat ik dit nog een keer moet doen.
Help!
Alvast bedankt.
 
Dus je computer doet dus nu helemaal niets meer? Kun je dat beschrijven:D? Een foutmelding, een knipperend streepje?
 
Kzie alleen mijn achtergrond. That's all.
Geen foutmelding, niks.
Ik heb al fijn ff zitten *****n met de drivers in veilige modus (zoveel mogelijk geuninstalleerd), maar zelfde probleem.
 
details

Hee computernerd, ik ben bang dat ik je ook niet kan helpen met dit probleem. Ik denk wel dat je probleem sneller een oplossing krijgt als je iets meer details geeft.

In veilige modus krijg je kernel32 errors (schrijf op wat er staat)

In gewone modus krijg je geen errors? Alleen een windows achtergrond, dus hij start windows wel op?

Nogmaals ik wil niet zeggen dat ik dan wel een antwoord voor je heb maar een ander misschien wel.

Sterkte ermee...
 
In gewone modus krijg je geen errors? Alleen een windows achtergrond, dus hij start windows wel op?
Klopt

In veilige modus krijg je kernel32 errors (schrijf op wat er staat)
==================================
Error occurred
==================================
Memory access violation in module kernel 32
at 9786:19272433
 
Een computernerd met problemen? :D Op een Playstation? :D :D

Kernel 32 fouten kunnen veel oorzaken hebben.
Heb je nog na de installatie ook iets anders geïnstalleerd?
Het makkelijkste oplossing: Windows er overheen draaien.

Groetjes
Falco
 
Ik had al een request for name change aangevraagd ;).
Dat laatste was ik al van plan maar dat hou ik ff tot het laatste moment in gedachten. Ik heb toch geen zin die hele installatie weer door te gaan (en ik heb geen windows cd)...
 
Ik ben het met falconetti eens dat windows er overheen zetten de simpelste en misschien wel de enige oplossing is en als dat niet werkt formatteren/nieuwe installatie. Dan zul je toch ergens een cd'tje moeten zien te bemachtigen.

[EDIT] Heb je trouwens al op spyware en virussen gescand?[/EDIT]
 
Ik weet wel dat jij andere inlog hebt gevraagd. Ik was beetje aan het ouw… ;)

Tanja zou gelijk kunnen hebben. Ik keek net ook en deze melding komt met het ‘swen’ virus. Ben je wel 1000% virus vrij?

Wat betreft een 98 CD: ken jij niemand die dat wel heeft?

Groetjes
Falco
 
Opnieuw geformat en geinstalleerd. Doet ut nu weer goed. Nu maar hopen dat het zo blijft. Virus had ik niet gescand... khoop dat het daardoor niet kwam.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan