computer start op, geen beeld. hulp!

Status
Niet open voor verdere reacties.

Faculty

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
5 jun 2008
hoi mensen, heb net een nieuw account hier, maar heb eigenlijk wel gelijk een vraag.
Men zus heeft een computer waarvan de kast enzo alles doet, video voeding processor, maar het beeld gaat wel aan, om naa 5 seconden ook weer gelijk op standbye te gaan.
en ook tijdens die vijf seconden blijft het zwart. Heb verder zelf alle kabels goed aangedrukt, stroom gecontroleert, ander beeldscherm geprobeerd, andere video kaart. En zelfs dan doet hij het niet nog, heeft iemand een idee wat het kan zijn? harde schijf misschien?

hoor het graag en alvast bedankt
Faculty

bij mij was dit probleem een moederbord

hoi mensen, heb net een nieuw account hier, maar heb eigenlijk wel gelijk een vraag.
Men zus heeft een computer waarvan de kast enzo alles doet, video voeding processor, maar het beeld gaat wel aan, om naa 5 seconden ook weer gelijk op standbye te gaan.
en ook tijdens die vijf seconden blijft het zwart. Heb verder zelf alle kabels goed aangedrukt, stroom gecontroleert, ander beeldscherm geprobeerd, andere video kaart. En zelfs dan doet hij het niet nog, heeft iemand een idee wat het kan zijn? harde schijf misschien?

hoor het graag en alvast bedankt
Faculty

Wat je niet schrijft is hoe oud de pc is en / of er recentelijk iets aan de configuratie is veranderd. Dat maakt het inschatten van het probleem lastiger. Zonder nadere informatie sluit ik mij aan bij het bericht hiervoor, maar met meer informatie van jouw kant, zou dat zomaar anders kunnen worden.

Laatst bewerkt:
hield het ook maar kort:p
omdat ik niet meer zou kunnen zeggen zo:)

heey alvast bedankt, 4 jaar oud, nieuwe moederbord ingekomen en nieuwe processor.
grafische kar van de 7000 serie weet helaas niet precies welke en kunnen dat dus ook niet terug vinden omdat we dus niet op de pc kunnen kijken. Verder geuehgenslot van 512 en 256. nog meer specifieke dingen?

heey alvast bedankt, 4 jaar oud, nieuwe moederbord ingekomen en nieuwe processor.
grafische kar van de 7000 serie weet helaas niet precies welke en kunnen dat dus ook niet terug vinden omdat we dus niet op de pc kunnen kijken. Verder geuehgenslot van 512 en 256. nog meer specifieke dingen?

Ja!
Wannéér is dat nieuwe mobo erin gekomen en wannéér ontstond het probleem / wat is aan het systeem veranderd zeer kort vóórdat dit probleem zich voordeed?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan