Dubbeltyee1
Gebruiker
- Lid geworden
- 23 apr 2012
Hallo ICTers :thumb:,
Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mij computer en ik hoop natuurlijk dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een Computer met een asus moederbord ( redelijk nieuw met sata 6 alleen geen onboard videokaart ).
Sinds ik een instelling in de bios heb veranderd krijgt mij computer geen beeld meer.
Dit zijn de veranderingen die ik aan heb gebracht:
Full screen logo: Disabled
De computer gaat wel aan maar mijn beeld blijft het melding no signal geven.
Ik zit zelf ook in de ICT maar kom hier echt niet uit.
Het probleem is dat ik geen alternatief moederbord heb liggen waarop ik me onderdelen kan testen.
Ik heb het volgende getest:
Andere videokaart: Zonder resultaat
Zo kaal mogelijk opstarten: Zonder resultaat ( geen ram, geen HDD/SSD, Geen videokaart, )
Andere voeding geprobeerd: Zonder resultaat
Moederbord reset: (Jumpers verplaatst batterij verwisseld en hele nacht eruit gehad) zonder resultaat
Alles afgestoft met een compressor: Zonder resultaat
In de bios proberen te komen met USB toetsenbord en een PS2: Ook zonder resultaat
Ik heb op de componenten nog wel garantie omdat ik alles los heb kocht.
Ik zit zelf te denken aan een kapotte moederbord of cpu?
Ook vraag ik me eigen af of iemand dit herkent en me eventueel verder kan helpen.
Thnx voor het lezen alvast!
*** MIJN WINDOWS STAAT OP EEN SSD Adata S511 60GB EN HEB 1 HDD van 1TB WD green ***
*** MIJN VIDEOKAART HD RADEON 6790***
Misschien is dit voor iemand een toegevoegde waarde..
Ik ben nieuw hier en heb een vraag over mij computer en ik hoop natuurlijk dat iemand mij kan helpen.
Ik heb een Computer met een asus moederbord ( redelijk nieuw met sata 6 alleen geen onboard videokaart ).
Sinds ik een instelling in de bios heb veranderd krijgt mij computer geen beeld meer.
Dit zijn de veranderingen die ik aan heb gebracht:
Full screen logo: Disabled
De computer gaat wel aan maar mijn beeld blijft het melding no signal geven.
Ik zit zelf ook in de ICT maar kom hier echt niet uit.
Het probleem is dat ik geen alternatief moederbord heb liggen waarop ik me onderdelen kan testen.
Ik heb het volgende getest:
Andere videokaart: Zonder resultaat
Zo kaal mogelijk opstarten: Zonder resultaat ( geen ram, geen HDD/SSD, Geen videokaart, )
Andere voeding geprobeerd: Zonder resultaat
Moederbord reset: (Jumpers verplaatst batterij verwisseld en hele nacht eruit gehad) zonder resultaat
Alles afgestoft met een compressor: Zonder resultaat
In de bios proberen te komen met USB toetsenbord en een PS2: Ook zonder resultaat
Ik heb op de componenten nog wel garantie omdat ik alles los heb kocht.
Ik zit zelf te denken aan een kapotte moederbord of cpu?
Ook vraag ik me eigen af of iemand dit herkent en me eventueel verder kan helpen.
Thnx voor het lezen alvast!

*** MIJN WINDOWS STAAT OP EEN SSD Adata S511 60GB EN HEB 1 HDD van 1TB WD green ***
*** MIJN VIDEOKAART HD RADEON 6790***
Misschien is dit voor iemand een toegevoegde waarde..
Laatst bewerkt: