Computer start op tot en met een leeg bureaublad en geeft dan een paar foutmeldingen.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Panserfaust

Gebruiker
Lid geworden
8 okt 2011
Beste leden, ik heb laatst een oude pc van zolder gehaald die toen kapot is gegaan en had toen nog niet de kennis van computers die ik nu heb.

De computer is toen wel naar een reparateur geweest , die heeft de harddisk vervangen, De pc deed het toen eventjes, maar daarna weer hetzelfde probleem,

nu zat ik zelf te denken en dacht dat het wel eens aan het moederbord kon liggen,

Hij start op , zoals normaal, maar net voordat je het bureaublad te zien hoort te krijgen, krijg je een zwart scherm, met 2 errors:

Services.exe Kan de toepassing niet juist initialiseren , druk op OK om door te gaan,
Isass.exe " "

We hebben ook al geprobeerd windows erop nieuw op te zetten, dit werkte, maar even later WEER het zelfde probleem

Bedankt voor het lezen, En als je een oplossing weet, Aub, Post het Ben echt ten einde raad

ja, dit is niet grappig
Services.exe is een bestand van windows zelf en Isass.exe ook ik denk dat het aan de instellingen van jou computer licht
Maar dat weet ik niet zeker.

is er een programma die je voor de reparatie ook op je computer had staan
Programma's kunnen invloed hebben op je computer

ik heb geen idee, want het is gewoon een kale installatie,

Ik denk dus niet dat het daar aan ligt =[

kan je nog in taakbeheer komen als je ctrl alt del drukt ?

en in veilige modus opstarten werkt dat wel ?

als er nog een floppy drive in deze computer aanwezig is

zou je ook kunnen proberen om je computer te starten met win xp pro boot disk (het schijnt ook te werken met windows xp home)

http://www.svrops.com/svrops/dwnlddisk.htm

Laatst bewerkt:
Ik kom niet meer in taakbeheer niks reageerd meer nadat ik die 2 errors heb weg geklikt

Veilige modus precies hetzelfde,

ik ga het nu eventjes proberen met die boot disk!

Oh Nee dit gaat niet werken, heb geen floppy drive meer op mn laptop en andere desktop

Kan het dus niet proberen :(

Toch bedankt!

Oke ik ga het even proberen, heb alleen de betreffende computer niet bij de hand, zodra ik deze weer in handen heb ga ik het zeker proberen! ik hou je op de hoogte, Bedankt !

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan