Computer start opnieuw op bij start spellen

Status
Niet open voor verdere reacties.

kwakkwak

Gebruiker
Lid geworden
21 dec 2007
Als ik een spel opstart start mijn computer opnieuw op. Dit gebeurt met black and white 2 and GTA san andreas. Hij is net nieuw dus alles moet nog goed zijn. Op mijn oude computer werkten ze allebei goed. Op system requirments lab staat dat de spellen het super zouden moeten doen.
Mijn info:
Processor: Intel(R) Core(TM)2 Quad Pro Q6600 @ 2.4GHz (4 CPUs)
Geheugen: 2048 Ram
Directx versie: (deze installeerde black and white 2 automatisch) DirectX 9.0c

Ik heb wat rondgekeken en zag dat je oa naar deze computer moest gaan, eigenschappen en bij systeemfouten de computer niet opnieuw moest laten opstarten. Is dat niet heel slecht voor de computer?

Controleer eerst voor de zekerheid hoe warm je pc is: http://www.softpedia.com/get/System/System-Info/Everest-Home-Edition.shtml

is een handige tool daarvoor. Als je het hebt geinstalleerd zoek naar "sensors"voor de temperatuur. Mischien is bij het monteren er iets mis gegaan.

Over je laatste zin: Windows staat standaard ingesteld dat die reboot zodra die crashed. Als je insteld dat die dat niet moet doen blijft die hangen op een zogenaamde BSOD (blue screen of dead) Zodra je dit krijgt kan je niks meer. Voordeel is wel: Je kan de foutcode zien. Vervolgens zal je de pc handmatig moeten resetten (nadat je de foutmelding hebt opgeschreven natuurlijk)

Laatst bewerkt:
het moederbord is 40, gpu 63 en de dvd-rom is 34 grade
ik krijg de melding Page_Fault_in_nonpaged_area.

Laatst bewerkt:
Ik heb wat rondgekeken en zag dat je oa naar deze computer moest gaan zei:
nee dat is niet slecht garne doen en dan de stop fout meldings code hier plaatsen.
daar kunnen we iets meer info uit haalen namelijk.

nee dat is niet slecht garne doen en dan de stop fout meldings code hier plaatsen.
daar kunnen we iets meer info uit haalen namelijk.

ik krijg Page_Fault_in_nonpaged_area en stop : 0x 00000050 (0xE3C73000,0x00000000,0X8053AB42,0,00000001) te zien. ik hoop dat je dit bedoelt.

IK heb het probleem gevonden!!!! wooohooooooo. ik heb op een forum gelezen dat die Asus drivers bout zijn. 3x raden welke driver ik had :P. toen heb ik de nvidea driver gedownload en nu is alles weer goed!!!!. heel erg bedankt voor jullie hulp.:thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan