Computer start slecht op

Status
Niet open voor verdere reacties.

lorenzoxD

Gebruiker
Lid geworden
21 nov 2008
Hallo,

Ik heb sinds een tijdje een probleem. Ik draai met Windows Vista Home Premium 32-Bits.

Tegenwoordig als ik mijn computer afsluit dan sluit alles goed af. nergens problemen. het probleem ligt echter bij het opstarten van de computer. Ik krijg elke keer tijdens het opstarten een ''Memory dump'' Blauw error scherm . (Blue Screen Of Death?) En die krijg ik een seconde of 3-5 en dan staat er onderop 100% physical memory dump (iets in die richting) Er staat ook bij NETIO.SYS en een foutmelding erachter. en daarboven staat een code met heel veel nulletjes (iets als 0x0000003 ofzo.) ik heb niet echt tijd gehad om het goed te zien aangezien hij binnen 3-5 seconden weg floept. Na het blauwe scherm start mijn computer opnieuw op en kan ik 2 dingen kiezen. 1. Systeemherstel. of 2. Windows normaal starten.

Als ik 1. kies, dan moet ik me keyboard layout kiezen:confused: en dan gaat tie zoeken. dan Restore en dan een minuut verder start mijn computer weer op. In sommige gevallen krijg ik dan weer een blauwe crash met de zelfde NETIO.SYS en de memory dump.

Als ik 2. kies dan kunnen er 2 dingen gebeuren . 1 . Weer een blauwe crash met het NETIO.SYS en Memory dump of hij start gewoon goed op. Met de computer zelf geen problemen mee. alles doet het goed en updates werken gewoon. alleen opstarten gaat vervelend en gepaard met irritante blauwe error schermen.

Ik hoop dat dit genoeg info is over de crash. Ik kan wel proberen meer te lezen van de crash en als er info over mijn computer zelf moet komen hoor ik het wel.

Groeten Lorenzo.

Hoop dat je een prettige vakantie hebt ;)

Wanneer je terugkomt zou je eens een schijfcontrole kunnen uitvoeren :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan