Computer start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

Joren 007

Gebruiker
Lid geworden
16 nov 2004
Hallo allemaal,

Als ik een game aan het spelen ben (maakt niet uit welke, het gebeurt bij Battlefield 2, RollerCoaster Tycoon 2, America's Army, etc.) dan start mijn computer na een tijdje opnieuw op.

Ik denk dat het aan de videokaart ligt, want bij RollerCoaster werd het beeld ook eerst heel schokkerig.

Wat moet ik doen? Het is heel irritant als je computer in een game ineens opnieuw opstart. Het is niet altijd zo geweest.

Wie kan mij helpen?

Alvast (hééééél erg) bedankt, Joren

Niet extreem hoog... ik heb het in de Bios zo ingesteld dat als een temperatuur boven de 57 graden volgensmij komt, dat de fan dan op full power moet gaan draaien. Soms hoor je hem dan op full power gaan draaien, maar dat is dan snel weer weg. Ik kan ook niets in de logboeken vinden. Volgensmij moest je iets veranderen in het register om zoiets in de logboeken te kunnen zien.

Mijn videokaart heeft geen fan. Daar zit alleen maar zo'n ijzer plaatje met allemaal van die steeltjes op.

Hallo !

Als je "Automatisch opnieuw opstarten"es uitvinkt in Deze Computer - Eigenschappen - Geavanceerd - Opstart- en herstelinstellingen - krijg je 'n foutmelding i.p.v. een nieuwe start.

Vermeld deze es hier: misschien kunnen we dan wat beter van dienst zijn.

Greetz,

Harry.

niet extreem hoog ok maar de bios is dus geen full load als je een game draai.
probeer eens het zij paneel er even af te halen en probeer de game weer.
dit kan meer oorzaaken heben

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan