Computer start steeds opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

arnodek

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
21 jan 2010
Heey,
Ik heb sinds kort een probleem met mijn computer. Opeens start hij uit zichzelf opnieuw op en blijft dit herhalen, hij komt tot het aanmeld scherm en niet verder.
Kon alleen via veilige modus mezelf aanmelden. Na een back up te hebben gemaakt van de belangrijkste bestanden heb ik de herstel cd van Windows xp geprobeerd.
Dit bleek echter niets te helpen want na paar minuten starten hij zichzelf weer opnieuw op.
De computer is echter al een paar jaar oud maar nog nooit eerder een probleem mee gehad.
Kunnen jullie mij van enig advies voorzienen

Alvast bedankt,

Je krijgt wel de Veilige modus? Kun je daar niet kiezen voor de optie "Automatisch opnieuw opstarten bij systeemcrash uitschakelen?
Overigens behalve A-sqared ook MBAM in veilige modus draaien.
http://www.malwarebytes.org/mbam.php

Ik heb de computer in de veilige modus door zowel malwarebytes als A-squared laten scannen en beiden vinden ze helemaal niets.
Ook even gekeken naar bij systeem en daar staat 'de computer automatisch opnieuw opstarten' niet aangevinkt.

heb ik de herstel cd van Windows xp geprobeerd.
Dit bleek echter niets te helpen want na paar minuten starten hij zichzelf weer opnieuw op.
Je had in BIOS toch wel de bootvolgorde op CD/DVD-speler als eerste ingesteld?

Ik heb Whocrashed ook geprobeerd maar lukt me niet op de goede versie van WinDbg te vinden en doet het dus niet.
Verder kan ik dus alleen in de computer opstarten in de veile modus en kan daar geen internet gebruiken.

Alle voorstellen geprobeerd en nog steeds geen resultaat :(

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan