Computer start telkens opnieuw op

Status
Niet open voor verdere reacties.

IRBaboon

Gebruiker
Lid geworden
10 okt 2008
Berichten
25
Beste mensen,

Allereerst mijn excuses mocht ik mijn vraag niet in het juiste forum hebben gesteld.

Ik had een maand geleden wat problemen met mijn xp installatie. Door wat advies heb ik er alsnog XP op kunnen zetten ( na het formatteren) via een andere comp. Op deze computer startte hij ook gewoon xp op alsof er niets aan de hand was. Eenmaal de harde schijf teruggeplaatst te hebben in mijn eigen computer, start hij steeds opnieuw op voor het laden van XP. Ik heb wat rondgeneusd op internet en dat ik de temperatuur van het systeem moest controleren. Ik heb mijn koeler schoongemaakt en in de bios kwam ik de volgende temperaturen tegen:

van het systeem was geloof ik 25 graden en er stond nog een temperatuur met 39 graden.
Ik heb geen idee waar het aan kan liggen. De harde schijf blijkt wel te werken want op een andere computer kon ik hem gewoon opstarten. Ik kan ook niet via mijn eigen pc vanaf cd starten of iets omdat mijn toetsenbord via een usb aansluiting aangesloten moet worden en die normale "paarse" poort het niet doet.

Ik hoop dat iemand een oplossing heeft :(

Bij voorbaat dank,

Mitch
 
als ps2 aansluiting het al niet meer doet is er iets mis met het moederbord.
 
Jouw pc heeft een andere samenstelling dan de pc waar je Xp hebt geïnstalleerd.

Je zult dus op je eigen pc de harddisk moeten formatteren en Xp installeren.

Tijs.
 
ok, en hoe krijg ik dat voor elkaar?

Mijn ps2 aansluiting doet het al tijden niet meer en kan dus ook niet op een toets drukken op moment dat hier om gevraagd wordt ( voor het opstarten van de xp cd).

Mitch
 
Dat is het hem juist..

Mijn toetsenbord met USB aansluiting werkt niet na het eerste "scherm" wat je te zien krijgt. Ik kan op del drukken om in bios te komen. Zodra hij verder gaat met opstarten en in het scherm komt met de tekst "druk op een toets om vanaf cd te starten" werkt mn toetsenbord niet meer.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan