Computer start vanzelf op

Status
Niet open voor verdere reacties.

m de wit

Gebruiker
Lid geworden
27 nov 2005
Wanneer ik mijn pc heb afgesloten en uit heb gezet springt hij na ca. 5 minuten vanzelf weer aan.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Marcel

Wanneer ik mijn pc heb afgesloten en uit heb gezet springt hij na ca. 5 minuten vanzelf weer aan.
Waar zou dit aan kunnen liggen?

Marcel

maybe heb je wake on by lan aanstaan in je bios of energie beheer staat niet goed ingestelt.

zoek in je bios naar wlan(of iets wat daar op lijkt) en kijk of er enable bij staat. energie beheer kan je regelen bij configuratie scherm--> beeldscherm--> shermbeveiliging-->energie beheer en ik dacht dat daar ergens tussen stond welke apparaten je computer allemaal in mogenschakkelen en zo.

@killer555, ik denk dat je Configuratiescherm --> Energiebeheer bedoelt?

Of het staat vaak in de BIOS, die instelling waar je kan instellen wat je pc aan mag doen.

@killer555, ik denk dat je Configuratiescherm --> Energiebeheer bedoelt?

Of het staat vaak in de BIOS, die instelling waar je kan instellen wat je pc aan mag doen.

aj kom je op het zelfde uit maar ik had het pas voor iemand anders door de telefoon uitzitten leggen en toen wist ik dat je er zo kon komen dus heb gewoon ff uit mijn hoofd gezegd. maar Michael4446 heeft weer een kortere route gevonden (top) nu nog een toest combinatie

Hehe:p

Maar, je komt niet op hetzelfde uit hoor.
De ene zijn de algemene Energieinstellingen en de andere zijn alleen voor je beeldscherm.

@m de wit
Maar, welke apparaten je pc '' wakker mogen maken '' staat in de BIOS.
Bij opstarten van de pc, aan het begin, F2, F8, F10 of Delete intrommelen.
De toets hangt af van je pc ( moederbord ).

Hehe:p

Maar, je komt niet op hetzelfde uit hoor.
De ene zijn de algemene Energieinstellingen en de andere zijn alleen voor je beeldscherm.

@m de wit
Maar, welke apparaten je pc '' wakker mogen maken '' staat in de BIOS.
Bij opstarten van de pc, aan het begin, F2, F8, F10 of Delete intrommelen.
De toets hangt af van je pc ( moederbord ).

:o :o

gelukkig maak jij het weer professioneel af
top :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan