Computer terugzetten naar vroegere datum windows 11

fritzthefox

Gebruiker
Lid geworden
1 apr 2011
Sedert enkele dagen vind ik mijn WDTVLiveHub 2 die aangesloten is aan mijn t.v niet meer terug op mijn computer.
mijn 2de WDTVLiveHub heb ik willen terug zetten naar fabrieksinstellingen maar sedertdien flikkert het aan/uit lichtje voortdurend en als ik er op mijn afstandsbediening p klik krijg ik dit te zien.Dit blijft zo,ook na 2 volle dagenWDTV2.jpg

Zou het helpen
Sedert enkele dagen vind ik mijn WDTVLiveHub 2 die aangesloten is aan mijn t.v niet meer terug op mijn computer.
mijn 2de WDTVLiveHub heb ik willen terug zetten naar fabrieksinstellingen maar sedertdien flikkert het aan/uit lichtje voortdurend en als ik er op mijn afstandsbediening p klik krijg ik dit te zien.Dit blijft zo,ook na 2 volle dagenBekijk bijlage 383430
zou het helpen moest ik mijn computer terugzetten naar een datum voor de problemen? zo ja:hoe moet ik tewerk gaan a.u.b?

Je moet natuurlijk wel herstelpunten hebben. Of het helpt weet ik niet.

* Systeemherstel (System Restore)
Uw pc herstellen vanaf een systeemherstelpunt

Als u de pc herstelt, worden recente wijzigingen die mogelijk problemen veroorzaken, ongedaan gemaakt. Als u vermoedt dat een onlangs geïnstalleerde app, stuurprogramma of update voor Windows problemen veroorzaakt, kunt u proberen de pc naar een eerder tijdstip te herstellen zodat de prestaties weer normaal zijn. Dit wordt een systeemherstelpunt genoemd.

Systeemherstel = System Restore = Win + R = Uitvoeren > typ rstrui > Enter
Volg de aanwijzingen op en kijk ook bij > Meer herstelpunten weergeven

Je kunt ook een snelkoppeling Systeemherstel maken. Typ in het Doel:
C:\Windows\System32\rstrui.exe

Laatst bewerkt:
Terug
Bovenaan Onderaan