computer tikt en start niet op

Status
Niet open voor verdere reacties.

edzard35

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
30 mei 2007
Berichten
2
beste mensen

van de ene op de andere dag start mijn computer niet meer op, hij tikt een paar keer, de lampjes blijven branden maar er komt helemaal niets op het beeldscherm te staan. heb alle stekkertje aangedrukt een ander beeldscherm en andere video-kaart geprobeerd, maar werkt allemaal niet.
weet echt niet waar het aan kan liggen (ben ook niet zo handig met computer). hoop dat iemand snel een antwoord heeft op mijn probleem.

alvast bedankt!!
 
Je hebt geen extra hardware toegevoegd?

Als je dat wel hebt gedaan --> die hardware eruit halen en dan proberen.
 
Komt dat tik geluid uit je systeem kast?
Dan moet je denk ik je computer openmaken en alles controleren of alles goed zit maar als ik jou was zou ik met je kast naar de dichtsbijzijnde computer winkel gaan!
 
toevoeging aan vraag

nee ik heb geen extra hardware toegevoegd.
maar kan dat tikkende geluid niet iets met de harde schijf te maken hebben (dat die kapot is?)
alvast bedankt voor de eerste reacties!!
groeten
 
Het is de hardeschijf denk ik!
Hij kan kapot zijn of de schijf kan scheef staan.
De hardeschijf kan je nog in een andere pc proberen, en als de schijf daar wel gevonden wordt dan is hij niet kapot en anders wel.
Als de schijf net nieuw is of je hebt nog garantie kan je ook teruggaan naar de winkel.
Succes:thumb: :thumb:

Robin
 
Laatst bewerkt:
als je hd kapot zoui zijn dan zou je pc nog wel opstrarten tot bios, ik weet niet of je handig bent met computers??
want het zou op het eerste blik het moederbord of proccesor zijn.
wat ook nog kan is de voeding .
 
Als jij tikken normaal vind?
bijv: ik heb hier een radio staan waar dat cd ding niet meer open wil maar hij doet het wel en hij is kapot!
Dus als iets kapot is hoeft hij het niet gelijk niet meer te doen!
 
Probeer je harde schijf en cd/ dvd drives eens los te koppelen. Voeding en ide kabel. Kijk dan eens of je wel info op het scherm te zien krijgt van je bios. Is het tikken dan weg?
 
Het is de hardeschijf denk ik!
Hij kan kapot zijn of de schijf kan scheef staan.
De hardeschijf kan je nog in een andere pc proberen, en als de schijf daar wel gevonden wordt dan is hij niet kapot en anders wel.
Als de schijf net nieuw is of je hebt nog garantie kan je ook teruggaan naar de winkel.
Succes:thumb: :thumb:

Robin
Wel met bon naar de winkel waar je de pc/hd hebt gekocht vergeet het anders maar iedere zaak heeft zijn eigen merken en zij gaan geen ,,en kunnen niet eens een ander merk verzenden succes
 
ik heb dit probleem ook mee gemaakt
en het probleem was de hardeschijf die is doodgegaan.
 
ik heb dit probleem ook mee gemaakt
en het probleem was de hardeschijf die is doodgegaan.
**** maar de Hd is nieuw
Ik heb de Hd getest en er was 1 bad sector die is gerepareerd.
Maar dan vraag ik me nog af waarom alleen in IE en niet in windows.
Er zijn 2 verschillende tikken een die maar doorgaat en een die er is als je klikt met de muis ik heb de laatste.
Bedankd voor je info nixs
 
Probeer je harde schijf en cd/ dvd drives eens los te koppelen. Voeding en ide kabel. Kijk dan eens of je wel info op het scherm te zien krijgt van je bios. Is het tikken dan weg?
Ik heb dit nog niet gedaan maandag hoor je van mij wat de uit komst is bedankd voor je reactie .nixs...
 
Komt dat tik geluid uit je systeem kast?
Dan moet je denk ik je computer openmaken en alles controleren of alles goed zit maar als ik jou was zou ik met je kast naar de dichtsbijzijnde computer winkel gaan!
Het geluid komt uit de speakers niet uit de open staande kast!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!!! Naar een pc winkel ga ik nooit met behulp van mensen hier heb ik alles tot nu toe opgelost.
Groetjes nixs

Ps ik bedandwoord niet iedere post die over de HD gaat maar lees het wel en waardeer iedere mening over wat het kan zijn
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan