Computer traag na gebruik Chrome

Status
Niet open voor verdere reacties.

Creator1

Gebruiker
Lid geworden
10 feb 2011
Ik heb sinds kort als standaardbrowser google chrome gekozen, omdat ik dit een ontzettend fijne browser vindt, met een groot nadeel: tijdens het gebruik ervan is mijn hele computer heel erg sloom:evil:. Ook na het gebruik blijft er een beetje van die traagheid over. Is er een mogelijk dit te verhelpen. Ik wil niet graag terug naar IE8, heb geen zin om naar IE9 over te stappen en ook niet naar een andere browser.

dit kan komen door de google update. dit proces draait bij allee google producten. het gebruikt niet zoveel gebruik.. maaar het zou kunnen... moet je ff in taakbeheer kijken....

Wtf? Waarom niet naar ie9 rc?
Noem 3 redenen waarom je niet internet explorer gbruikt.

Ik heb ze wel:

1.Chrome is even snel als ie9 rc. (bewijs: http://www.youtube.com/watch?v=JJGPF5ZIXoI)
2. chrome vraagt irritant steeds om de pagina te vertalen.
3.Chrome arcelereerd te sloom voor een site, na het arcelereren werkt ie wel snel.

Laatst bewerkt:
Waarom stalk je Chrome gebruikers?

En wat bedoel je in vredesnaam met arcelereren? Accelereren wellicht? Heb ik toch iets gevonden dat IE9 mist, spellingscontrole.

Wtf wat moet spellingscontrole in een webbrowser?
Ben je bang dat mensen die iets op internet hebben gezet met spellingsfouten aankomen?:o

Ik hou het gewoon bij Chrome (en af en toe IE8) totdat er een volledig stabiele release is. Na het upgraden van de RAM valt het wel mee.

Wtf? Waarom niet naar ie9 rc?
Noem 3 redenen waarom je niet internet explorer gbruikt.

1. Omdat IE1 tot IE8 ook bagger producten waren? dus waarom zou IE9 wel goed zijn?
2. Omdat IE9 RC is en geen RTM
3. Omdat IE9 geen plugins kent.

Maar de belangrijkste reden Ik ben Opera 11 gebruiker.
Gebruik daarnaast IE9 en FF regelmatig en heb ze allemaal op mijn systeem staan :)

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan