Onlangs Windows Xp volledig geherinstalleerd op een DeskTop waarbij ook de harddisk is geformatteerd. Nu staat XP SP3 er op.
Het systeem werkt op zich. Maar bij intensieve acties zoals het uitpakken van bv een ISO bestand is het systeem erg traag. Het uitpakken van een ISO van enkele GB's gaat >2 uur duren terwijl dit voorheen ca 10-20 minuten duurde.
Ik denk dat het aan de chipset driver zou kunnen liggen.
Voor de herinstallatie heb ik mbv DriverMax alle drivers gebackuped en na de herinstallatie heb ik de drivers gerestored wat op zich goed verliep. Alle onderdelen werken verder goed.
Gegevens van het systeem:
viarama moederbord pe11-sa/rama rev/b
pentium 4 1.6 GHz 768 Mb intern
Ik vraag me dus af of de goede chipset driver wel is geïnstalleerd. Is er een andere manier om aan de goede chipset driver voor computer te komen?
Denk ik in de goede richting?
Heeft iemand tips/adviezen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
groeten Simson
Het systeem werkt op zich. Maar bij intensieve acties zoals het uitpakken van bv een ISO bestand is het systeem erg traag. Het uitpakken van een ISO van enkele GB's gaat >2 uur duren terwijl dit voorheen ca 10-20 minuten duurde.
Ik denk dat het aan de chipset driver zou kunnen liggen.
Voor de herinstallatie heb ik mbv DriverMax alle drivers gebackuped en na de herinstallatie heb ik de drivers gerestored wat op zich goed verliep. Alle onderdelen werken verder goed.
Gegevens van het systeem:
viarama moederbord pe11-sa/rama rev/b
pentium 4 1.6 GHz 768 Mb intern
Ik vraag me dus af of de goede chipset driver wel is geïnstalleerd. Is er een andere manier om aan de goede chipset driver voor computer te komen?
Denk ik in de goede richting?
Heeft iemand tips/adviezen?
Bij voorbaat mijn hartelijke dank.
groeten Simson