computer traag

Status
Niet open voor verdere reacties.

leonbanens

Gebruiker
Lid geworden
1 feb 2007
Berichten
8
mijn computer wordt steeds trager, terwijl ik hem al heb opgeschoond ed, wat is verder de oorzaak?
 
Dat kenne me zo niet zien.

Wat is het en wat zit er in??

Vertel eens wat meer
 
langzaam in de zin van pagina's zoeken op internet, ligt niet aan de snelheid al onderzocht, het opstarten van programma's, hij reageert traag, het zoeken in e-mail, traag in programma's openen.
 
Wanneer heb je voor het laatst Gedefragmenteerd in Veiligemodes.
En heb je niet teveel programs die mee opstarten op de achtergrond
 
gedefragmenteerd een aantal weken geleden maar dan gewoon tijdens het gebruik dus niet in een veilige modus, ik neem aan dat je bedoeld eerst opstarten en dan f8 om in de veilige modus te komen
 
Een windows installatie wordt trager, omdat de resources worden gebruikt, door progjes die mee opgestart zijn, dat kunnen goede zijn, voor de muis, toetsenbord, virusscanner, etc, maar ook veel spy en andere rommel, die de respurces opsoeperen, dan is de proc daarmee bezig.
 
maar wat is er aan te doen, heb gehoord dat je de boel eventueel moet formatteren
 
Tja, broodjes aap zijn lekker, kijk nog eens met dat progje, uit een vorige link, je kunt zo ziet waar wat voor is, anders kun je altijd nog een logje ervan plaatsen bij Nucia.

Ik heb mijn XP installatie nog nooit opnieuw geïnstalleerd, en draait nog prima, na 5/6 jaar, uiteraard wel geüpdated, en één keer repairinstall gedaan, maar toch.
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Steun Ons

Nieuwste berichten

Terug
Bovenaan Onderaan