Computer upgrade nog aan te raden?

Status
Niet open voor verdere reacties.

svdmeulen

Gebruiker
Lid geworden
4 feb 2013
Systeem:ASUS/ASmobile P5 Motherboard P5KPL-VM
Moederbord Merk:ASUSTeK Computer INC.
Moederbord Model5KPL-VM x.xx
Processor:Intel(R) Pentium(R) Dual CPU E2160 @ 1.80GHz 64Bit
Aanwezige geheugen:1024 MB 333.3 MHz CL: 5.0 clocks
Maximaal geheugen:4GB
Totaal aantal sloten:2 Socket
Geheugenslot 1:1024 MB DDR2 DIMM PC2-5300
Geheugenslot 2:leeg

Ik heb een paar vragen.
1. Valt er van deze computer nog iets te maken.
2. Met een Ram geheugen uitbreiding wordt deze computer dan sneller.
3. Kan er windows 8 op? (zonder videokaart)
4. Kan ik er een videokaart in bouwen voor een mooie resulutie?

Laatst bewerkt door een moderator:
Is er nog wat van te maken? Tsja... dat hangt er maar net vanaf wat je ermee wilt...
Als "internet-pc" is het goed genoeg, verder moet je niet teveel wensen hebben.

Het is namelijk allemaal wel ERG minimaal, en het is zonde om er nog geld aan te besteden.
Windows8 zou ik maar niet aan beginnen, de vraag is of je Windows7 wel moet willen. 4GB RAM is dan toch wel het minste wat je nodig hebt. Misschien moet je het gewoon bij XP houden. Beetje gedateerd, maarja...

Tegenwoordig koop je voor pakweg 300 euro al een budget-pc, ben je een stuk beter mee af.

Nee, met 1,8 ghz ga je het tegenwoordig niet redden, stop er geen geld in en koop deze daar ben je veel beter mee :)

Laatst bewerkt:
Meer geheugen zal ongetwijfeld iets helpen, want dat is wel erg weinig.
Maar je processor maak je er niet sneller mee!

En als je de kosten tegen elkaar afweegt nieuwe+deze upgraden (internetten enz) Wat moet ik dan doen?

Hallo,

Ik heb Daantje3's PC even verbeterd, een i3 met een videokaart, vind ik geldverspilling, voor een surf computer neem ik standaard een APU. Dan houd je ook meer geld over, nu zit er een SSD in (dan start je PC op in < 10 seconden) en 8GB geheugen. Je kan het zelf bouwen of door Azerty in elkaar laten zetten. Als je het zelf bouw kun je het in je huidige kast inbouwen.

http://azerty.nl/winkelmandje/winke...625298]=1&product[558947]=1&product[558955]=1

@svdmeulen ,

Even je titel aangepast snel willen we allemaal maar aangezien we allemaal vrijwilligers zijn is enig geduld gewenst.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan