Computer upgraden wie helpt?

Status
Niet open voor verdere reacties.

timmieb

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
12 mei 2013
Hallo, Ik wil graag mijn computer upgraden,
Hierbij bedoel ik dat ik hardware onderdelen wil kopen (Moederbord, Ram geheugen processor etc,)
Ik heb iemand die het wil installeeren voor mij.

Dit zijn mijn specificaties.
naamloos.png

Ik wil graag dat de computer Windows 7 aan kan en dat hij wat sneller word, (Qua internet youtube etc.)
En zou dit mogelijk zijn voor rond de 120 euro, En wat zijn dan mijn opties?

ik heb zelf al een beetje gezocht, En dit samengestelde pakketje leek me wel handig,

Asrock A75 Pro4-M - Socket FM1 - Micro-ATX 1x
Corsair Vengeance DDR3,1600-4GB 1x (later nog uitbreiden)
AMD A4-3400,sFM1 1x
Met mijn bestaande harde schijven (die getoont zijn op de afbeelding)
En de rest wat op de afbeelding staat (behalve de vervangen onderdelen)
Zou dit passen?

Moederbord is wel een micro atx. Wat je nu voor moederbord hebt is een normale ATX dus dit gaat niet passen in je kast. tenzij deze ook micro ATX heeft (maar ik weet natuurlijk niet welke kast je hebt). Ik zou als ik jouw was in een keer gewoon een iets grotere aanbesteding doen kun je er weer voor iets langer tegenaan en kun je er ook iets meer van genieten.

W4RH34D heeft gelijk je moet nog wat meer geld bij leggen om er langer plezier van te hebben, op zijn minst €180 zou ik zeggen.

hou er rekening mee dat je huidige Hardeschijven en DVD lezer/Brander niet op het nieuwe moederbord werken
het geen wat je nu hebt is IDE en dat is verouderd de nieuwe moederborden ondersteunen alleen nog SATA

je zult dus ook een nieuwe HDD en DVD speler/brander moeten aanschaffen

je zult vrijwel alles moeten vervangen van de pc dus je bent beter uit als je gewoon een nieuwe pc koopt

Laatst bewerkt:
Goedkoper als dit ga je hem echt niet vinden:

http://tweakers.net/pricewatch/bestelkosten/440256
De kast beschikt over een goede 350 bronze certifcated voeding en aan de voorzijde een USB 3.0 poort. (Het is Duits, altijd top kwaliteit voor weinig :D)

Als je er 40 euro bij doet, heb je een 128GB SSD en de pc 2x zo snel. Wat zeker het geld waard is.
(Erg zuinig is de pc ook, uitbreidbaar tot 16GB, je hebt een 7.1 onboard, een Draadloze kaart en eventueel een cardreader > Direct foto van je SD kaartje van de camera aflezen)

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan