computer upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

gamezonex

Gebruiker
Lid geworden
1 dec 2007
ik wil graag unreal tournement 3 kunnen spelen maar bijna alles moet dan aan mijn computer veranderd worden. want ik hebnu een hp pavilion van vorig jaar. met cpu 3.20 ghz
intel celeron D en ati radeon xpress 200. en er zit 2gb werkgeuheugen in. Maar hij trekt call od duty 2 niet eens en ik denk dan al helemaal niet unreal tournement. dus wie kan mij helpen met goedkope maar wel goede dingen dat ik unreal kan spelen.(graag met de site waar je het kan kopen). ik hoop echt dat het niet te duur wordt. en echt de totale kosten dus inclusief voeding en moederbord enz.

update:ik heb gelzen dat ik alleen maar een andere videokaart nodig heb wie weet een hele goedkope videokaart maar wel een goede

Dennis

Laatst bewerkt:
Hmm een hele goedkope videokaart die zo'n beetje nieuwe spellen kan draaien vind je denk ik niet.

Als je je pc echt voor gamen gebruikt zou je voor wat duurdere videokaart gaan dan kan je unreal nog fatsoenlijk spelen

Ik weet het eigenlijk niet het staat niet op de doos. Ik heb in elk geval direct x 9 en hij werkt prima voor mij.
Dat is precies mijn kaart alleen het uiterlijk van de doos is ietjes anders.

Weet trouwens dat een nieuwe videokaart niet hoeft te betekenen dat je een spel kan spelen. Plus je moet goed kijken of je de kaart uberhaupt kan gebruiken. Heb je bijvoorbeeld wel een PCI-E aansluiting en heb je wel een goed genoege voeding. Ook kan je processor en RAM niet goed genoeg zijn. Mijn advies blijft ga naar een computerzaak neem je computer mee en vraag daar wat je het beste kan doen.

Ik weet het eigenlijk niet het staat niet op de doos. Ik heb in elk geval direct x 9 en hij werkt prima voor mij.
Dat is precies mijn kaart alleen het uiterlijk van de doos is ietjes anders.

Weet trouwens dat een nieuwe videokaart niet hoeft te betekenen dat je een spel kan spelen. Plus je moet goed kijken of je de kaart uberhaupt kan gebruiken. Heb je bijvoorbeeld wel een PCI-E aansluiting en heb je wel een goed genoege voeding. Ook kan je processor en RAM niet goed genoeg zijn. Mijn advies blijft ga naar een computerzaak neem je computer mee en vraag daar wat je het beste kan doen.

ok bedankt ik denk dat dit topic dan wel gesloten is

Oke veel succes ermee.

Maar ik wil toch echt zeggen zoek het goed uit. Kijk of het kan of vraag om professionele hulp bij een winkel. Het is best irritant als je een kaart koopt die erin propt en hij werkt niet. Ik had eerst een kaart die niet in mijn pc kon (ik heb een dell en de ventilator van de processor zat zo dat het coolings element van de kaart er tegenaanzat waardoor hij dus niet paste), ik kon gelukkig wel ruilen. Of dat als je een kaart koopt en het blijkt dat je processor het spel niet aan kan.

Als je wilt dan kan je naar de site
www.systemrequirementslab.com gaan. Die site die scant je pc naar de hardware en kijkt of je een spel kan spelen. Daarmee kan je ook zien of processor enzo goed genoeg is.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan