Computer Upgraden.

Status
Niet open voor verdere reacties.

Dion078

Gebruiker
Lid geworden
3 okt 2010
Goedendag,

Ik heb besloten om mijn computer is upgraden. De deskop die ik nu gebruik is een Compaq Presario SR1000. Heb er 4 jaar~ geleden een Geforce Nvidia 6400 ingebouwd. Nu wil ik iets extremer. Wil denk bijna alles upgraden. CPU, Ram, Videokaart enzovoorts. Ik heb zo'n 1,000.- te spenderen. Ik wou graag World of Warcraft op Max Settings spelen zonder hapering. Zou dat ook kunnen voor minder dan 1,000,-? Ik weet wel hoe ik het in moet bouwen enzo. Maar weet nooit zo goed of m'n computer het aan ken inverband met moederboard enzo. Hopelijk kunnen jullie me helpen.

(Edit: Windows 7 Home Premium 32-Bit)
Met vriendelijke groet,

Dion

Laatst bewerkt:
denk dat de pc die je nu hebt beter kan weg doen en voor 1000 kan je een hele aardige game pc kopen.

je oude pc:
ouder socket voor CPU
Minder goede PSU
moederbord verouderd
Kast klein
HDD sloom
Videokaart 'sloom'

Zelf zat ik te denken aan een setje met een i5 760 in een Antec 300 en HD5770 of GTX 460

Klik Dan hoef je nog alleen Windows en drives te installeren.
Als je dat ook niet wil/kan laat je dat ook door hun doen alleen dat kost wel 40 euro extra

Edit: zag dat je zelf kon bouwen, Klik Je kan als je wil ook nog een betere videokaart nemen of een i7 op socket 1366

Edit²: Klik Systeem met i7 950 en nog steeds GTX 460 Eventueel nog 6Gb ram, maar dat is imo overbodig

Laatst bewerkt:
Ziet er allemaal wel netjes uit. Ik ga eens even uitflanzen wat het allemaal inhoud.

Bedankt voor de infomatie!

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan