computer upgraden

Status
Niet open voor verdere reacties.

daano1994

Gebruiker
Lid geworden
29 sep 2010
computer upgraden

heb dit jjar biij een bedriijf dat hardware van bedrijven opkoopt en vervolgens upgrade een computer gekocht maar nu blijkt dat je er nou niet echt veel mee kan gamen zoals wel zou moeten (fifa 11 en cod mw2) volgens het bedrijf in kwestie
nu maar op idee gekomen o pc te upgraden waarbij hij weer een aantal jaar vooruit kan(3 jaar) en daar heb ik jullie hulp bij nodig
dit is mijn pc :
Hewlett-Packard HP d330 DT
motherBoard: Hewlett-Packard 085Ch
processor:2,80 gigahertz Intel Pentium 4
ram 2048mb ddr
graka: on board 96 mb beloofde graka konden ze niet meer krijgen
hdd:Maxtor 6Y200P0 [Hard drive] (203,93 GB
dvd station :Optiarc DVD RW AD-7173A
Philips 190B5 [Monitor]
ik weet het het lijkt helemaal nergens op maar hoop dat jullie toch wat suggesties hebben
alvast bedankt

Dan is het heel simpel. Geld terugvragen.
Jij vraagt aan ze, "Kan deze PC de nieuwere spellen aan, zoals MW2?" En als zij daar JA op antwoorden, MOET hij het ook aankunnen. Dus geld terug, want hij doet niet wat zij beloven wat ie moet doen.

Als ze hebben gezegd dat je daar op kan gamen hebben ze je mooi opgelicht, de onboard kaart is echt waardeloos en de processor is niet meer van deze tijd...

Nou, de processor is nog ok, dat gaat nog wel, niet super maarja.
De videokaart ( nou ja kaart, het is een CHIP, onboard ??!!?? ) van maar 96 MB haalt het niet bij de 512 MB (!!) die je nodig hebt voor MW2!!
Hoe heet het bedrijf? Weet ik alvast dat ik daar niet moet kopen. Willen ze je geld niet teruggeven, consumentenbond inschakelen, of iets vergelijkbaars.

Naja, de goedkoopste Dual Cores (Ik praat van ongeveer 50 euro) hebben dit al alleen dan in Dual Core versie...

ik weet het maar aangezien bedrijf geen geld heeft houd geld terugvragen ook wel op

@ultraware
bedrijf heet pc4everyone
bij ons thuis ondertussen pc4nobody:p

Even op de website gekeken, zijn gewoon PC's met maximaal een P4 processor.. voornamelijk oude merk PC's die de oude baasjes niet goed genoeg meer vonden.

@paranoid
dat weet ik nu maar half jaar gelden wist ik vrijwel niets van computers

ik denk dat het wel duidelijk is in ieder geval bedankt voor de reacties

Nee, dat snap ik. Er zijn misschien wat upgradeopties, download even PCwizard kijk daarmee wat je moederbord is. Dan kunnen wij bepalen of er upgradeopties zijn.

moederbord: dit is info van pc wizard
Fabrikant : Hewlett-Packard (HP)
Product : d530 SFF (DC578AV)
Model : 085Ch
Versie : Niet nader omschreven
Serienummer : HUB4290K5P
MP Ondersteuning : Ja, 1 CPU(s)
Versie MPS : 1.4

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan