computer valt om een uur of 3 uur ui en ast

Status
Niet open voor verdere reacties.
Probeer wat data te redden,op watvoor manier dan ook.

En ga overnieuw een Windows installatie doen.

maar heb geen windows xp cd

ik denk dat ik de oorzaak heb ik heb 1 week geleden 1 andern vidiokaart er ingedaan en toen is dat dat probleem gaan vertonen en toen heb ik de oude er in gedaan ik denk dat het iets is met de driver

Dan zou ik de drivers van die videokaart maar installeren.

En de drivers van de kaart die er inzat verwijderen.

Denk toch dat je een nieuwe install mot doen.

Geen CD ,ja dat wordt dan een probleem.

hallo, allemaal,

ik heb de drivers opnieuw gedownload.
eerst everest home er op gezet, en de link aangeklit waar de drivers te downloaden zijn.
daarna (na het downloaden) wilde ik de drivers installeren, maar dit is niet gelukt. fout melding dat het niet overheen komt of zo iets... als ik in everest home kijk hoe die kaart heet heeft everest dit netjes aan. "NVIDA RIVA TNT2 Model64" onderin staat een link waar ik dit kan downloaden.. (de link) daar kies ik in het eerste vak "Graphics Driver" 2e vak "GeForce and TNT2" 3e vak "Windows XP / 2000" en go. dan download ik de driver van de site.

deze driver kan ik dus niet installeren, lijkt er op dat het in het begin wel gaat maar later in de setup komt hier een error.

in comfiguratiescherm, -> software, zie ik die oude drivers niet staan.

ojha. ik kreeg wel melding of het files wilde overschrijven..:eek: ;)

Wat kan ik nu doen ;)

hier de foutmelding:
73038foutmelding.JPG

het lijkt mij dat de fout niet in de kaart zit (drivers) want alles lijkt wel goed..

afbeelding eigenschappen voor beeld scherm:
11396Eigenschappen voor beeldscherm.JPG

afbeelding apparaatbeheer:
97511apparaatebeheer.JPG

Laatst bewerkt:
hallo, allemaal,

ik heb de drivers opnieuw gedownload.
eerst everest home er op gezet, en de link aangeklit waar de drivers te downloaden zijn.
daarna (na het downloaden) wilde ik de drivers installeren, maar dit is niet gelukt. fout melding dat het niet overheen komt of zo iets... als ik in everest home kijk hoe die kaart heet heeft everest dit netjes aan. "NVIDA RIVA TNT2 Model64" onderin staat een link waar ik dit kan downloaden.. (de link) daar kies ik in het eerste vak "Graphics Driver" 2e vak "GeForce and TNT2" 3e vak "Windows XP / 2000" en go. dan download ik de driver van de site.

deze driver kan ik dus niet installeren, lijkt er op dat het in het begin wel gaat maar later in de setup komt hier een error.

in comfiguratiescherm, -> software, zie ik die oude drivers niet staan.

ojha. ik kreeg wel melding of het files wilde overschrijven..:eek: ;)

Wat kan ik nu doen ;)

hier de foutmelding:
73038foutmelding.JPG

het lijkt mij dat de fout niet in de kaart zit (drivers) want alles lijkt wel goed..

afbeelding eigenschappen voor beeld scherm:
11396Eigenschappen voor beeldscherm.JPG

afbeelding apparaatbeheer:
97511apparaatebeheer.JPG

het probleem is verholpen het was een coolings probleem cooler op de procesor was iets met het stertje

iedereen bedankt voor zijn hup :thumb:

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan