Computer valt uit na tijd niet erop te zitten en geeft error

• Onderwerp starter Onderwerp starter kayvp
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

kayvp

Gebruiker
Lid geworden
3 jul 2013
Mijn pc had eerst problemen en heb ik hem weg gebracht toen bleek dat de hardware ( hardeschijf ) kapot was dus een nieuwe gehaalt.

Maar nu als ik tijdje niet op pc zit ( uur ofzo ) en en kom terug is hij gewoon uit en als ik hem dan opstart krijg ik :
Windows did not shut down succesfully. if this was duo the system not responding. or if the sytem was shut down to protect data, you might be
albe to record buy choosing one of the safe mode configurations from the menu below:

Dan kan ik hem in safe mode opstarten maar ook gewoon normaal als ik hem gewoon dan weer normaal opstart is er niks aan de hand.
Vervelende is alleen dat hij dan altijd uit gaat als ik niks doe.

Hoi kayvp

Zo een geval tot nu toe heb nog nooit gezien of voor gehoord, en lijkt me iets echt hardnekkig ...

Probeer maar als eerst jouw probleem met windows standaard een van automatische probleemoplosser op te lossen :( ( kijk plaatje onder ! ! ) ..
mocht niet lukken evt. dan met systeem-herstel naar eerste bekende werkende toestand terug brengen ?? :(

ProbleemOplossing.jpg

P.S. Hoop ik wel dat hier niet en inderdaad om een/of ander besmetting gaat ( :( ? ), in dit geval zal ik je aanraden even rondje AdwCleaner draaien ...

Laatst bewerkt:
Hallo,
Mij lijkt het alsof de computer in slaapstand gaat en je hem er niet meer uit krijgt.
Probeer eens bij de instellingen in te stellen dat de PC NIET in slaapstand mag gaan. Hoe, dat is afhankelijk van het systeem, windows7 of ... Je kan wel inzetten dat het beeldscherm mag uitgaan maar laat hem niet in slaapstand gaan.
Wanneer je dan even met de muis beweegt kom je terug in je scherm.
Is de moeite om te proberen.
Succes

Laatst bewerkt:
Slaapstand uitgezet maar werkt niet en windows vind zelf ook geen oplossingen

Hoi,
Je geeft niet aan of je een lap- of desktop hebt.
Gebruik je de energie-instellingen v.d. fabrikant van je pc of die van Windows?
Ga via configscherm naar "Energiebeheer", maak een screenshot van je instellingen en voeg dat bij dat in je volgende bericht.

Laatst bewerkt:
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan