Computer valt uit??

Status
Niet open voor verdere reacties.

NeoGenic

Gebruiker
Lid geworden
25 sep 2003
Berichten
97
Hoi,

Als ik mijn computer opstart, zie ik niet meer de normale opstart volgorde, dus testen geheugen enz. Hij start op, gaat op zwart beeld, daarna komt windows logo en meld hij zich aan bij windows.

Als ik daarna mijn cd-rom of dvd speler gebruik valt de computer uit, en herstart hij meteen, maar als er een cd of dvd in de speler zit start hij en doet de monitor het niet meer, en geeft aan dat de monitor geen signaal ontvangt, en als ik de cd en/of dvd uit de speler haal doet de monitor het wel weer. Maar zo kan ik dus wel niet opnieuw windows installeren...

eh... wtf is going on??
 
Kan natuurlijk zijn dat de speler kapot is!
Je zal dan toch even ergens een cd/dvd spelers moet zien te lenen,om te kijken of het probleem zich blijft voordoen.
 
probeer eens in de BIOS te komen en kijk of je de Power On Self Test (POST) weer aan kunt zetten.

mischien dat hij dan weergeeft waar het probleem zou kunnen zitten
 
kijk eens in apparaatbeheer of er een gele uitroepteken achter je cd-rom en dvd-rom speler staat
 
Het is het allemaal niet, en ik kom nog niet eens in de bios. Met het opstarten krijg ik daar geen kans toe.

Tevens kom ik niet mee op bepaalde sites, alsof ze geblockt zijn. En internet explorer start ook niet meer op, ik kan alleen via msn mijn email openen en dat explorer scherm gebruiken om te surfen...

Volgens mij een virus.. maar wat voor een virus ?? :confused:
 
Geplaatst door NeoGenic
Het is het allemaal niet, en ik kom nog niet eens in de bios. Met het opstarten krijg ik daar geen kans toe.

Tevens kom ik niet mee op bepaalde sites, alsof ze geblockt zijn. En internet explorer start ook niet meer op, ik kan alleen via msn mijn email openen en dat explorer scherm gebruiken om te surfen...

Volgens mij een virus.. maar wat voor een virus ?? :confused:


als je in de bios wilt komen moet je je pc opnieuw opstarten en dan op F2 blijven drukken net zo lang blijven drukken dat je in de bios bent.
 
Ik ken iemand die dacht ik hetzelfde probleem had
daar was het altijd iets dat de stroomkabel naar zijn cd/dvd rom niet sterk genoeg was....
mss dat eens proberen:thumb:
 
Geplaatst door goldvinger



als je in de bios wilt komen moet je je pc opnieuw opstarten en dan op F2 blijven drukken net zo lang blijven drukken dat je in de bios bent.

F2:confused:
Ik weet niet maar zover ik wet is het nog altijd de
Delete knop...
 
ik heb het zelfde buiten van alles nieuw kopen is er nog een andere oplossing
 
Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan