Timman1985
Nieuwe gebruiker
- Lid geworden
- 25 jul 2006
Hoi mensen, ik zit met een probleem waar ik niet helemaal uitkom en die mij erg iriteerd. Ik weet niet zo heel veel van computers af en weet dus ook totaal niet waar het probleem zit, ik heb wel vermoedens maar alas. Mijn computer werkt verder goed, start normaal op, kan gewoon internetten of een film kijken maar zodra ik een spel ga spelen schakelt hij zichzelf gewoon uit na een paar minuten alsof de stroom uitvalt. voor jullie denken dat het puur om illegale games gaat, nee ik had het ook met counter strike en battlefield 2 gewoon vanaf de disc maar toch elke keer na enkele minuten uitgevallen. ik dacht misschien heb ik te weinig ruimte? ik heb mijn HD opgedeeld in 3 delen (toen ik hem net had) van ieder 40 gig, de c schijf heeft nog 20 gig vrij en de D en E ieder 5 gig dus ik dacht niet dat hier het probleem lag, ik heb hem ook een aantal keer gedefragmenteerd maar hier zit ook alles goed, ik kan dus verder het probleem totaal niet vinden, vooral omdat alle spellen het eerst wel normaal deden en nu niet. waar kan het allemaal aan liggen en hoe zou ik dit allemaal kunnen oplossen? oh and specificatie, voor zover ik weet dan
, amd athlon xp, 2600+, 1.91 Ghz, 512 mb, geforce n6600 videokaart, ik hoop dat iemand mij kan helpen want ik wil niet zomaar mijn computer verneuken of onnodig dingen eraf gaan gooien en een vakantie is soms toch saai zonder spellen om te spelen
tnx Tim

tnx Tim