Hallo iedereen,
Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet al te veel weet op het gebied van computers dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen
Ik heb het volgende probleem: als ik de computer probeer te starten dan valt ie vaak net als windows is gestart weer uit. Dit gebeurt vaak meerdere malen achter elkaar en soms na een paar keer opnieuw opstarten doet ie het weer (een tijdje). Ik heb hier op het forum lopen spitten voor een oplossing maar eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat er aan mijn computer scheelt..
Ik heb wel SpeedFan gedownload om naar de temperatuur te kijken en deze gaf het volgende:
Temp1: 47C (met een groen vinkje)
Temp2: 25C (met een blauw pijltje naar beneden)
Temp3: 49C (afwisselend met groen vinkje en dan weer een rood pijltje omhoog)
HD0: 44C (rood pijltje omhoog)
Verder heb ik Windows XP
Met Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz
Kloksnelheid: 2.81 GHz, 512 MB
Ik hoop hiermee genoeg informatie te geven...
Ten eerste wil ik zeggen dat ik niet al te veel weet op het gebied van computers dus ik hoop dat iemand mij hier kan helpen

Ik heb het volgende probleem: als ik de computer probeer te starten dan valt ie vaak net als windows is gestart weer uit. Dit gebeurt vaak meerdere malen achter elkaar en soms na een paar keer opnieuw opstarten doet ie het weer (een tijdje). Ik heb hier op het forum lopen spitten voor een oplossing maar eerlijk gezegd weet ik nog steeds niet wat er aan mijn computer scheelt..
Ik heb wel SpeedFan gedownload om naar de temperatuur te kijken en deze gaf het volgende:
Temp1: 47C (met een groen vinkje)
Temp2: 25C (met een blauw pijltje naar beneden)
Temp3: 49C (afwisselend met groen vinkje en dan weer een rood pijltje omhoog)
HD0: 44C (rood pijltje omhoog)
Verder heb ik Windows XP
Met Intel Pentium 4 CPU 2.80GHz
Kloksnelheid: 2.81 GHz, 512 MB
Ik hoop hiermee genoeg informatie te geven...