computer valt uit

• Onderwerp starter Onderwerp starter Livra
  • Startdatum Startdatum
Status
Niet open voor verdere reacties.

Livra

Gebruiker
Lid geworden
5 sep 2011
hallo,

ik heb een pc die na een tijdje uitvalt als ik filmpjes kijk op internet of me eigen films, als hij uitvalt dan start hij ook automatisch op en doet die voor de rest weer normaal tot ik weer een filmpje kijk en na een tijdje weer uitvalt. ik dacht dat het misschien aan mijn videokaart zou liggen dus heb ik die vervangen met een oude videokaart die ik nog had liggen maar me pc viel toch weer uit. het rare is ook dat als ik spelletjes speel op de hoogste settings me pc raar genoeg niet uit valt dus aan mijn videokaart ligt het denk ik dus niet. weet iemand of heeft iemand dezelfde problemen gehad en weet wat ik daar tegen kan doen?

ps. misschien dat het aan mijn voeding ligt

mijn computer specs zijn:

processor: Intel® Core™ i5-2300
moederbord: MSI H61M-E33 (B3)
videokaart:GeForce GTX 560 Ti Superclocked
RAM: 4GB
Voeding: uit mijn oude kast 500 WATT
type kast: T9 Value red edition

het kan zijn dat ik nog dingen ben vergeten, vraag me er dan naar en dan zal ik kijken of ik het weet

Mogelijk een corrupte codec? Heb je "automatisch rebooten bij een crash" aanstaan? zo ja kun je die even uitzetten en kijken welke crash bericht je krijgt.

ik ben nu niet thuis maar zodra ik thuis ben zal ik kijken of automatisch rebooten aanstaat en dan laat ik het je weten welke crash bericht ik krijg,

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan