dennisdennis12
Terugkerende gebruiker
- Lid geworden
- 30 aug 2010
Hallo,
Als ik mijn computer opstart dan valt mijn computer telkens uit: de computer start eerst normaal op, en na het windows logo (normaal zou er dan "welkom" komen staan), gaat de ventilator van de cpu veel harder draaien en valt het beeldscherm uit, en daarna begint de computer weer opnieuw met opstarten (en dan valt die weer uit na het windows logo).
Ik kan de veilige modus ook niet openen, want dan valt mijn computer ook uit.
Ik kan de computer wel opstarten als ik op een andere harde schijf windows installeer, en vanaf die harde schijf opstart.
wat ik al heb geprobeerd:
BIOS resetten.
De computer schoonmaken (aan de binnenkant).
Ander RAM geheugen.
Een andere videokaart.
Andere monitor.
Opstarten met alleen een toetsenbord en monitor.
Hardware controle in de bios, waarbij geen fouten zijn gevonden.
Controleren op fouten in de harde schijf, waarbij geen fouten zijn gevonden.
Opstartherstel, die geeft als foutmelding: "Deze computer kan niet automatisch worden hersteld" "Probleemhandtekenings 7: CorruptVolume"
Opstartherstel via windows dvd:, die geeft als foutmelding: "NoOsInstalled"
specs van de pc: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=223298&systemid=4175
(het os staat op de seagate barracuda)
wie weet de oplossing voor dit probleem?
Als ik mijn computer opstart dan valt mijn computer telkens uit: de computer start eerst normaal op, en na het windows logo (normaal zou er dan "welkom" komen staan), gaat de ventilator van de cpu veel harder draaien en valt het beeldscherm uit, en daarna begint de computer weer opnieuw met opstarten (en dan valt die weer uit na het windows logo).
Ik kan de veilige modus ook niet openen, want dan valt mijn computer ook uit.
Ik kan de computer wel opstarten als ik op een andere harde schijf windows installeer, en vanaf die harde schijf opstart.
wat ik al heb geprobeerd:
BIOS resetten.
De computer schoonmaken (aan de binnenkant).
Ander RAM geheugen.
Een andere videokaart.
Andere monitor.
Opstarten met alleen een toetsenbord en monitor.
Hardware controle in de bios, waarbij geen fouten zijn gevonden.
Controleren op fouten in de harde schijf, waarbij geen fouten zijn gevonden.
Opstartherstel, die geeft als foutmelding: "Deze computer kan niet automatisch worden hersteld" "Probleemhandtekenings 7: CorruptVolume"
Opstartherstel via windows dvd:, die geeft als foutmelding: "NoOsInstalled"
specs van de pc: http://www.helpmij.nl/forum/systemspecs.php?userid=223298&systemid=4175
(het os staat op de seagate barracuda)
wie weet de oplossing voor dit probleem?
Laatst bewerkt: