computer valt vaak uit...

Status
Niet open voor verdere reacties.

rarevent

Gebruiker
Lid geworden
17 apr 2006
eey allemaal.. :p

soms als ik ff bijv. op internet een spelletje heb gedaan ofzo dan start me computer ineens opnieuw op.... :( dit is erg iritand daarna verstuur ik zo'n foutenrapport gedoe... maar daar staat nie echt in waardoor die nou opnieuw opstart weet iemand waardoor dat wel komt????

Rarevent:cool:

wat voor computer is het.
want wij hebben precies het zelfde probleem met de packard bell.

het zou aan de voeding kennen leggen.

Een tussenoplossing is het automatisch opstarten uit te schakelen : druk met je rechtermuisknop op deze computer,eigenschappen,geavanceerd,opstart en herstelinstellingen,instellingen vink uit de computer automatisch opnieuw opstarten bevestig met ok. Normaal ga je nu een blauw scherm krijgen met een melding hierop post die melding en het eventuele oorzaak staat meestal geschreven in de rechterbenedenhoek. Ga eens kijken in je logboeken door naar start,configuratiescherm,prestaties en onderhoud,systeembeheer,logboeken. Het opnieuw opstarten kan aan heel veel liggen hoor : spyware,virussen,conflicterende hardware,probleem bij een installatie van drivers,...

Hallo

Meestal is het heropstarten van een p.c. te wijten aan een te warm lopen v/d c.p.u. !!!!

Over welke p.c. spreken we eigenlijk en de ouderdom ???

Peter

P.s. controleer eens de temp. in de b.i.o.s. !!!

Werken ALLE ventilatoren wel nog korrekt?? (c.p.u. , voeding , etc ...)

Klopt maar ook een virus, een programma dat gecrasht is behoren ook tot de mogelijkheden. Maar klopt dat je dat best ook test.

Hitte is inderdaad meestal een probleem. download speedfan eens, en geef de temp door, en clean je kast eens van binnen, en je fans, en zet je kast eens open wanneer je gamed.

Ik heb het veel met een klant gehad en het hele web afgegoogled. Het kan aan heel dingen liggen, in mijn geval lag het aan de stroomtoevoer naar de harde schijf..... Was een s-ata harde schijf waar alleen de sata stroomplug van was aangesloten, blijkbaar moest de andere stroomplug er ook aan (de nieuwe). We hebben de hele pc vervangen en tot nu toe blijkt dat het probleem geweest te zijn.... :shocked:

Hallo

Heb je al iets van de u geboden oplossingen gebrobeert ???

Behalve ... "ooow "

Peter

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan