Computer valt zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

denuyl

Gebruiker
Lid geworden
8 sep 2001
De laatste paar weken heb ik het probleem dat als ik zit te computeren
(niets byzonders gewoon het zelfde als daarvoor, beetje msnen en surfen op internet)
dat mijn computer in een fractie van een seconde een blauw scherm vertoond en dan ineens
opnieuw gaat opstarten. dit gebeurd niet als ik een bepaalde handeling verricht op de computer
soms gebeurd het zelfs als ik de computer niet eens aanraak omdat ik zit te wachten op een
nieuw bericht van een van mijn msn vrienden. iemand enig idee hoe dit kan komen? als ik de
computer dan vervolgens opnieuw opstart kan ik de keuze krijgen een fouten rapport te versturen
maar hier kom ik niets verder mee. de foutmelding die ik op kan vragen in het rapport is:

Handtekening van fout:

BCCode : 1000007e BCP1 : C0000005 BCP2 : F263EC66 BCP3 : BA8A4BD0
BCP4 : BA8A48CC OSVer : 5_1_2600 SP : 3_0 Product : 256_1

Toegevoegd aan foutenrapport

C:\DOCUME~1\FAM~1.DEN\LOCALS~1\Temp\WERbfff.dir00\Mini111408-01.dmp
C:\DOCUME~1\FAM~1.DEN\LOCALS~1\Temp\WERbfff.dir00\sysdata.xml

verder op de site kan ik dan deze info opvragen:

Probleem veroorzaakt door Device Driver.
U hebt dit bericht ontvangen omdat een apparaatstuurprogramma op uw computer heeft veroorzaakt dat het besturingssysteem van Windows ineens niet meer werkt. Dit fouttype wordt een "stopfout" genoemd. Als een stopfout zich voordoet, moet de computer opnieuw worden opgestart.
Meer informatie

Samenvatting probleemrapport

Type probleem Windows-stopfout (er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode)

Is er een oplossing beschikbaar? Nee
Wat betekent dit probleem? Er heeft zich een fout voorgedaan in Windows die niet kan worden opgelost. U dient uw computer opnieuw op te starten.
Oorzaak Onbekend

Computersymptomen Er wordt een bericht weergegeven op een blauw scherm met informatie over de foutcode (bijvoorbeeld: 0x0000001E, KMODE_EXCEPTION_NOT_HANDLED)

Wat kunt u nog meer doen? Blijf doorgaan met het verzenden van probleemrapporten zodat analytici bij Microsoft deze kunnen bestuderen en kunnen proberen het probleem zo snel mogelijk op te lossen.

HELP

Even een vraag, SP3 al geinstalleerd?

Grtz.

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan