Computer valt zomaar uit

Status
Niet open voor verdere reacties.

Avator

Nieuwe gebruiker
Lid geworden
3 mrt 2010
Ik heb sinds gisteren het probleem dat om de paar uur, mijn pc in een keer uitvalt (alsof de stroom eraf gaat), en automatisch opnieuw opstart. Dit is natuurlijk heel vervelend, dus wil ik dit graag opgelost hebben. Voor zover ik mij kan herinneren heb ik gisteren of eergisteren niks anders gedaan dan normaal wat dit zou kunnen veroorzaken. Ik heb gekeken of de bekabeling nog goed in de pc en stopcontact zat, en daar was niks mis mee. Ook heb ik al het stof uit mn pc geblazen (als er iets zat), wat ook geen effect had. Mijn pc is denk ik 2 á 2,5 jaar oud, dus daar zal het niet aan liggen.

Nu vraag ik natuurlijk af wat dit zou kunnen veroorzaken en hoe ik het op kan lossen. Ik heb geen idee in welk onderdeel dit zit, dus als iemand een dxdiag bestand wil hebben, of specificaties wilt weten, kan ik die er bij de volgende post bij voegen.

Goedemiddag,

Welkom op Helpmij ,

Is moeilijk je hebt eigenlijk alles al bekeken maar misschien is het toch even handig om te melden welke hardware en voeding je hebt.
Misschien dat je toch nog even de temperaturen moet controleren. met bv http://www.cpuid.com/pcwizard.php

Ik heb dat programma gedownload, geïnstalleerd en de temperatuur tab opgeslagen en toegevoegd. Ook zit de dxdiag erbij voor waarschijnlijk alle info die nodig is.

Van die temperatuurmetingen weet ik niks, dus als iemand er wel iets mee kan, moet die maar zeggen of het normaal is, of wat ik ermee moet doen.

Bijlagen

Hoi,

Je temperatuur van je processor is vrij hoog heb je de koeler ook goed stofvrij gemaakt ?
Zo ja zou ik de koeler even los halen en de oude koelpasta even verwijderen en druppeltje nieuwe erop doen en dan de koeler weer terug plaatsen

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan