computer van slag na upgrade Win 10

Status
Niet open voor verdere reacties.

jerryleelewis

Gebruiker
Lid geworden
15 okt 2003
Goedendag,

Ik heb een desktop met I7 Medion. Via windows 8 ooit een windows 10 update gahad. Nu heb ik windows maar geen charms, metro en Windows 10 startbalk. Ook geen IE maar mozilla als browser.
Het systeem is van slag. Sommige programma's werken niet meer (VLC) en Ik wil weer terug naar een goede versie.
Ik dacht via Slim software een W10 versie gekocht te hebben die rechtstreeks geinstalleerd kon worden via ISO of schijf, maar dat blijkt niet het geval.
Systeemhestel op mijn pc heeft geen mogelijkheden.
Wat kan ik nog proberen? (Ik heb gezocht naar de originele W8 bestanden maar die kan ik niet vinden).
Help!

Laatst bewerkt door een moderator:
Je kan bij Microsoft een windows 10 downloaden en die over deze over de huidige verzie heen installeren.

Heel erg bedankt voor jullie reacties. De gekochte Windows 10 versie van slim software is al geïnstalleerd en hij geeft dit ook aan in de taakbalk. Desondanks geen tegels, charme en dergelijke. Bij mijn poging terug te gaan naar een eerder herstelpunt kan ik nu niet verder terug naar een vroeger herstelpunt. Langepier Dank je voor de tip voor de isolatie downloaden. Maar zoals ik al aangaf zit er nu een betaalde w. 10 op (met wat extra,s) Nog ideeën of heb ik iets over het hoofd gezien wat ik nog proberen kan?

Status
Niet open voor verdere reacties.
Terug
Bovenaan Onderaan